jeongguk 21, taehyung 22
- - - - - - - - - -
"taehyung?"
jeongguk dış kapıyı zorlanarak açıp içeri girdi. elindeki poşetler, içerisinde güzel kokulu yemekler olan poşetler, artık soğumaya başlamıştı.
"yemek aldım! soğumadan yiyelim!"
evin bütün ışıkları kapalıydı, bu yüzden jeongguk karanlık salona geçip bir ışığı açtı. etrafta taehyung yoktu. ses vermiyordu ve bu durum jeongguk'u biraz üzmüştü.
bugün pazar günüydü ve birbirlerine sözleri vardı. hafta içi ve cumartesi günleri istedikleri yerde yemeklerini yiyebilirlerdi ama pazar günleri beraber yemek yemek zorundalardı.
bu anlaşmayı taehyung sunmuştu ortaya. jeongguk arkadaşlarıyla fazla vakit geçirdiğinden dolayı, taehyung kendisine de vakit ayırmasını istemiş, bu yüzden de böyle bir anlaşma sunmuştu ortaya. jeongguk ise hiç itiraz etmeden kabul etmişti.ne de olsa o da birlikte zaman geçirmek istiyordu.
fakat şu an taehyung ortalıkta yoktu. ekildiği düşüncesine kapılan jeongguk mutfağa doğru yol aldı. elindeki yemekleri ne yapacağı, taehyung'un nerede olduğu gibi sorular kafasını öyle çok kurcalıyordu ki, mutfakta kendisine gülerek bakan taehyung'u bile görmemişti.
"bebeğim, ne zaman fark edeceksin beni?"
jeongguk irkilerek taehyung'a, daha sonra ise hazırladığı masaya bakmıştı. çift kişilik masa oldukça şık ve romantik gözüküyordu. gözlerini masadan ayırıp, hala gülümseyen taehyung'a baktı.
"beğendin mi?"
jeongguk gülmeye başladığında, taehyung kısa süreliğine duraksadı. sonra o da gülerek;
"ne? beğenmedin mi? romantik olur diye düşünmüştüm."
jeongguk elindeki poşetleri tezgaha bırakıp, hızlıca taehyung'a koştu.
"çok beğendim hyung! teşekkür ederim!"
taehung kollarını jungkook'un beline sarıp, rahatlamış bir şekilde nefes verdi.
"beğenmedin sandım aptal!"
jeongguk gülerek yerinde zıplamış, kollarını ise daha sıkı sarmıştı büyüğünün boynuna.
"saçmalama! çok güzel gözüküyor!"
ikili bir süre sonra ayrılıp, gülüşerek tabaklara yemekleri yerleştirdiler. taehyung son olarak içkileri bardaklara doldurup mumları yaktığındaysa, artık masa tam anlamıyla hazırlanmıştı.
"afiyet olsun."
"afiyet olsun gguk."
güzelce sohbet ederek, gülüşerek yemeklerini yemelerinin ardından karınları doymuş bir şekilde, içkilerini yudumlamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childhood
Fiksi Penggemarbüyüsek de çocuğuz, çocukluğumuzla büyürüz. - ilk 150220, son 190521