yaz sonu oldu ve minho hogwarts'ta yeni yıl için hazırlanıyordu. bütün kitaplarını hazırladı. arkadaşlarını tekrar görmek için çok heyecanlıydı. hogwarts'a ilk gittiği günü hâlâ hatırlayabiliyordu.
"ravenclaw."
seçmen şapkasının onu nasıl ravenclaw seçtiğini de hâlâ hatırlayabiliyordu. annesi bunu bilmekten gurur duyuyordu. minho, hogwarts'taki herkesi ve her şeyi seven biriydi. bang chan hariç herkesi tabii... kendisi slytherin quidditch takımının kaptanıydı.
bang chan, minho'dan 1 yaş büyüktü. zeki, yakışıklı, harika bir quidditch oyuncusuydu. her erkek ve kız onu severdi. (minho'yu saymıyor.) ama o bazen başkalarına zorbalık ederdi. sadece iki arkadaşı vardı. biri seo changbin'di. diğeri ise minho'nun çocukluk arkadaşı olan han jisung'du.
minho'nun birçok arkadaşı vardı. ama en önemlisi kuzeni felix, çocukluk arkadaşları seungmin ve jisung, woojin ve hyunjin ile yakındı.
minho düşüncelerine o kadar derin dalmıştı ki hogwarts'ta olduklarını bile fark etmedi.
akşam yemeği için herkes büyük salonda toplanmışlardı. yeni öğrenciler de salona dahil olduğunda şapka onları binalara koymaya başladı ve yemekler servis edildi. akşam yemeğinden sonra minho ve arkadaşları merdivende buluştular.
"yazınız nasıldı çocuklar?" hyunjin sormuştu.
"muhteşemdi!" diye bağırdı felix, minho ve seungmin'in gözlerini devirmesine neden olmuştu.
"bu arada woojin hyung nerede?" diye sordu seungmin.
"buradayım."
başlarını çevirdiklerinde woojin'i başka bir çocukla görmüşlerdi.
"çocuklar bu jeongin, burada yeni ve benim binamda. jeongin bunlar minho, kuzeni felix, seungmin ve hyunjin."
"tanıştığımıza memnun oldum." diş tellerini gösteren parlak gülümsemesiyle cümlesini tamamlamıştı.
"jisung nerede?" woojin çocuklara bakarak arkadaşlarından birini göremeyince sormuştu.
minho, jisung'un ortama parmak basıp basmayacağını görmek için etrafa bakmaya başladı. kapının yanında duran ve konuşan üç çocuğu fark ettiğinde şaşırarak başka bir şey daha fark etmişti. bang chan'ın ona baktığını.
_________
yanlışlar varsa kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hogwarts || banginho
Fantasy[tamamlandı.] minho'nun chan'dan çok fazla sebepsiz yere nefret ettiği, ancak ona daha iyi tanıma şansı vermeye karar verdiği yer. [minchan #1] [banginho #2] [chanho #1] [changlix #8] cr: @nctea_sis