bölüm 2

1.5K 166 32
                                    

bang chan'ın hogwarts'a geldiği gün.

_________________

bang chan hogwarts'ın yeni yılı için hazırlanıyordu. o bir slytherin'di ve ailesi onunla gurur duyuyordu. bang chan en iyi iki arkadaşıyla buluşacağı için çok mutluydu.

şimdi trende, bir kitap okuyor ve arkadaşlarının görünmesini bekliyordu.

"hey bang chan, buraya oturabilir miyim?" chan başını kaldırdığında kapıda bir hufflepuff kızın olduğunu gördü.

"bu koltuklar zaten alınmış." chan soğuk bir tavırla söylemişti. kızın suratı düşmüş ve hiçbir şey demeden oradan ayrılmıştı.

chan bütün o insanlardan bıkmıştı. onu ne zaman görseler sevimli davranmaya başlıyorlardı (ama hep başarısızlıkla sonuçlanırdı) ve yine gördükleri her yerde dört bir tarafını da sarıyorlardı. onlardan gerçekten bıkmıştı.

"yo chan."

"hey hyung."

chan arkadaşlarını görmek için baktı.

"selam. yazın nasıl geçti?" chan kitabını kapatınca sormuştu.

"meydana gelen kazayı saymazsak harikaydı." changbin garip şekilde söylemişti.

"ne kazası?" chan changbin'e ciddiyetle bakıyordu.

"mutfağı yakmıştı hyung." dedi jisung ve sert bir şekilde kahkaha atmaya başlamıştı. chan ise jisung'un kahkahasına katılıp gülmüştü.

istasyona ulaştıklarında chan ortaya çıktığı anda yine tüm kız ve erkekler etrafında toplandı. arkadaşlarının yardımıyla çılgın insanlarla dolu kalabalıktan çıkmayı başardı.

şimdi büyük salonda oturuyorlardı, yeni öğrencileri duyurduktan sonra akşam yemeğini bekliyorlardı. jisung binasındaki arkadaşlarıyla oturuyordu.

"jisung neredeydin?" aynı zamanda jisung'un arkadaşı olan felix sordu.

"chan ve changbin ile."

yemekten sonra chan, changbin ve jisung kapının yanında toplandılar.

"bu yılın muhteşem olacağını düşünüyorum." dedi changbin.

"bu minho denen çocuk kaybolursa olurdu. onun gülüşü ve her şeyi sinir bozucu." diyerek ayağını hafifçe yere vurmuştu chan.

"öyle söyleme hyung. minho iyi birisi, sadece onu tanımıyorsunuz." jisung çocukluk arkadaşını korumaya çalışıyordu.

chan bir şey söylemek istedi ama sinir bozucu adlandırdığı kahkahayı duymuştu. minho'ya baktı ve çok geçmeden onu arkadaşlarıyla gördü. aniden minho onlara baktığında ikisinin de gözleri birbiriyle buluştu. chan minho'nun şaşkın yüzünü görünce sırıttı.

_____

hogwarts || banginhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin