bölüm 8

985 117 14
                                    

o kazadan sonra dokuzu da arkadaş olmuştu. bir gün altı tanesi bahçede oturup kendi aralarında laflaşıyorlardı.

"seungmin, jisung ve jeongin nerede?" diye sordu felix.

"bilmiyorum ama burada olmamalarının iyi olduğunu düşünüyorum." diyerek cevapladı hyunjin.

"ne demek istiyorsun?" chan kaşlarını kaldırıp geriye yaslandı.

"eh, seungmin ve jisung'un bi araya geldiklerinde garip davrandıklarını fark ettim. sanırım bir şey saklıyorlar."

"hyunjin, diğer insanların hayatlarıyla uğraşmayı gerçekten bırakmalısın." elini uyarır şekilde sallayıp konuştu woojin.

"selam beyler." jeongin tilki gibi atlayıp aralarına daldı.

"selam." hyunjin karşılık verdi fakat sesi aniden değişmişti. bunun üzerine oradaki herkesin gözleri ona kaydı. ardından jeongin sadece gülümseyip oturdu.

"hey millet." seungmin ve jisung da aralarına katılmıştı. jisung'un elinde oldukça fazla kitap vardı ve onları dikkatlice masaya koydu. minho ve felix olup bitenin farkında olan kişilerdi ve birbirine bakıp gülümsemişlerdi.

"teşekkür ederim jisung." seungmin utanarak söylediğinde jisung başını sallayıp kafasını kaşıdı.

"peki çocuklar, bize söylemek istediğiniz bir şey var mı?" hyunjin kuşkuyla onlara bakarak sordu.

"hyunjin." woojin az önceki gibi sadece uyarmayıp bu sefer kolunu da sıkmıştı. "her neyse, bu hafta sonu hogsmeade'e gidebiliriz."

"ciddi misin, oley be. jeongin'e etrafı göstermek için sabırsızlanıyorum." dedi hyunjin, fazlasıyla mutluydu. jeongin ise ona bakıp kıkırdadı.

"neyse, oldukça geç oldu. hadi içeri girelim."

"woojin haklı." chan konuşurken üniformasını temizleyip ayağı kalktı. "görüşürüz arkadaşlar." hemen ardından aynı binada oldukları için, changbin ve hyunjin de kalkmıştı. woojin elini jeongin'in omuzuna atıp kendi binalarına gittiğinde geriye minho ve felix'in baktığı iki kişi daha kalmıştı.

"ne fark ettiğimi fark ettin mi?" diye konuya daldı seungmin.

"ne gibi?" jisung masadaki kitaplarla oynarken sordu.

"hyunjin hareketlerinden mi bahsediyorsun?" dedi minho.

"bu yüzden o ravenclaw binasında ve sen değilsin jisung." seungmin dalga geçerek minho'ya döndü. evet hyung, jeongin'in yanında çok garip davranıyor."

"erkek arkadaşının yanında garip davranan biri mi söylüyor bunu?" ikilinin kızarmasına sebep olmuştu felix. "siz ikiniz, onlara sevgili olduğunuzu söylemelisiniz. hâlâ ikinizin nasıl birleştiğini hatırlıyorum." minho bu sefer de seungmin ve jisung'la dalga geçti.

"öyle bir dramdı ki." dedi felix.

"yah~" seungmin ve jisung bahçeyi dolduracak şekilde bağırmıştı.

_____

hogwarts || banginhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin