Rozdział 14

1.7K 142 10
                                    

3. Os. P.O.V.

Święta się skończyły. Dla niektórych lepiej, dla innych gorzej. Poraz pierwszy od kilku dni można było zakupić gazetę i przeczytać artykuł na już wszystkim dobrze znany temat.

POŻAR PIEKARNI!

W wigilię Bożego Narodzenia, w godzinach nocnych, spłonął budynek miejscowej piekarni. Powodem najprawdopodobniej było złe użycie pieca. W tym czasie w budynku znajdował się 20. letni Harold Styles ( właściciel ) oraz jego jedyny pracownik, 23. letni Louis Tomlinson.

Jednym ze świadków zdarzenia był komisarz Ronald Watson.

"Ten chłopak, Louis. Gdy usłyszał, że ktoś, jest w środku od razu rozpoczął działanie. Jeszcze nie widziałem tak odważnego i tak zdeterminowanego, młodego człowieka."

Obaj mężczyźni trafili do szpitala w stanie ciężkim. Ich życiu nie zagraża już niebezpieczeństwo.

----------------------------------------------

Innymi słowy - postanowiłam dać im żyć. Myślałam o zabiciu ich ale obiecałam sobie, że nie zabije głównych bohaterów w swoim pierwszym ff.

Został nam już tylko epilog, który pojawi się dziś lub jutro.

Zamówiony imagine zrobię w nowej książce. Jeśli chcecie, to możecie sobie zamówić imagine w komentarzu bądź na moim tt ( maybelove8 )

Możecie znaleźć to ff również w formie bloga.

Niedługo też zostanie wykonany trailer do tej historii.

Dziękuję, że czytacie.

Kocham was :3

Inne oblicze bagietki (Larry)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz