13

2.7K 278 35
                                    

Neden böyle bir şey dediğini çözmeye çalışırken bir süre sonra kırdığım potun farkına varmıştım... Kendimi öyle kaptırmıştım ki bir anda hiç farkında olmadan yazmıştım ve şu an bunu nasıl düzelteceğimi bilmiyordum. Sorduğu soru gerçekten kafamı karıştırmıştı ama o da fazlaca haklıydı çünkü bunu söylemem her şeyi çeliştirmiş ve bir şeyleri tuhaflaştırmıştı.

Mantıklı bir şey bulmam ve işin içinden çıkmam lazımdı. Düşün Ecmel düşün... Yalan söylemek istemiyordum ama doğrusunu da söylemek istemiyordum...

Buldum!

TencereTava🍁: Hayır iyilik meleği değilim ama hisslerim oldukça kuvvetli. Bariz belli ki onu  da kırmışsın. (20.25)

Kendi yazdığım mesajı tekrar tekrar okudum hem onun açısından hem kendi açımdan düşünüyordum ne kadar mantıklı olabileceğini ve ne kadar geçerli bir sebep olduğunu düşünüyordum.

Titreyen telefon dikkatimi dağıtmış ve beni düşüncelerin arasından çekip almıştı ekranı açtım ve mesajı okudum.

Eymen_demir🌾: Özür dilerim. Bir anlık sinirle sana da kızdım sakın yanlış anlama beni, şu an sadece sakin olmaya ihtiyacım var ve dediğin gibi onu fazlaca kırdım. (20.27)

Ona  nasıl bir cevap verebileceğimi düşündüm.Aslında şu an ihtiyacı olan tek şey sakin olmaktı.

TencereTava🍁: Bak eğer beni dinleyecek olursan bence bütün ışıkları kapat gökyüzünü rahat görebileceğin bir yere geç ve otur sonrasında olanları düşün ve eğer istersen bana anlat?(20.30)

Fazla haddimi aşıyor ya da cüretkar davranıyordum? Aslında şu an bunu düşünecek değildim nasıl anlarsa anlasın ya da nasıl düşünürse düşünsün şu an buna ihtiyacı vardı ve ben bunu yapacaktım.

Ekrana bakındım fakat yazmıyordu mesajı henüz görmemişti de.

Onu beklerken üstümü değiştirdim ve saçlarımı rahat bir şekilde topladım.

Eymen_demir🌾: Aslında gitmeden önce oldukça sakindim hiçbir sorun yoktu olabilecek tüm olası şeyleri düşündün ve buna tahammül edebileceğime inandım. Pasta kesildikten sonra annemin ısrarı üzerine onun yanından ayrılmadım. Yanımıza gelen bir arkadaşı onun gibi birinin oğlunun ne iş yaptığını merak ettiğini söyledi. yüz ifadesini görmen lazımdı sanki o kadar çok utanılacak bir şey yapmıştım ki o an sanki utançtan yerin dibine giriyor gibi tavırlar sergiledi ve daha fazla dayanamayarak adamın elini sıktım ve ona şu an Türkiye'deki dört mutfak birleştirme projesinin sahibi olduğumu söyledim. ( 20.36)

Eymen_demir🌾: Hemen söze karışarak : bu şu an onun için sadece eğlenceli bir şey, zamanla o da gerçek bir iş sahibi olacak dedi. O an kan beynime sıçradı ve bunun benim için en büyük iş olduğunu söyleyip oradan ayrıldım. ( 20.38)

TencereTava🍁: Kesinlikle babanı savunmayacağım çünkü savunulacak hiçbir şey yok. Ayrıca seni tebrik ederim çünkü bir insanın yaptığı işten önce kendisine saygı duyması demek kararlarını doğru ya da  yanlış olmasının önemi yok önemli olan kararlarını savunması demektir. (20.40)

TencereTava🍁: Bu arada yapman gereken tek şey annenin gönlünü almak ve şu an gökyüzüne bakıp bir gün oradaki yerine bakıp hayal kurmak. çünkü sen de bir gün çok yükselecek ve bir yıldız olacaksın buna inanıyorum çünkü yemeğine yüreğini kattığın bariz bir şekilde ortada.(20.43)

Eymen_demir🌾: Biliyorum belki de bu soruyu sorduğum için artık deli olduğumu düşüneceksin ama gerçekten kimsin sen iyilik meleği falan mı?(20.45)

_______________________

Tatatatam işte yeni bölüm okuyun bakalım.🌿

Yorumlarınızı bekliyorum biliyorsunuz ki siz yorum yaptıkça ben daha şevkleiniyor ve yazmak istiyorum.💫

22.06.2020

Tencere Tava|✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin