Artan Yakınlaşmalar

99 8 7
                                    

Eve geldiğimizde Rauf ve Ellie şaşkınlıkla bizi izliyordu. Faik Rauf'la konuşurken Ellie koşarak yanıma geldi.
"Dudağına noldu senin, Maria!"
O sırada Faik ve Rauf yanımıza geldi.
Rauf olayı öğrenmişti ki dudağımın halini sormadı. Ellie benden cevap alamayınca Faik'e döndü.
"Ne oldu ona?"
Faik bilmiyorum anlamında kafasını salladı. En son Ellie yi meraktan çıldırtmamak için konuşmaya karar verdim.
"Bi şey yok Ellie. Sadece dudağımı ısırdım sinirden"
Faik gülmesini saklamaya çalışıyordu.
"Neyse, boşverin. Faik, kremin de sürüldüğüne göre dışarı gidiyoruz yürüyüşe, sende gelebilirsin."
"Sürüldüğüne mi? Rauf, Ne zaman sürdünüz?"
Ellie nin sorusu ile yanaklarım ısınmaya başladı.
"Ben sürmedim Faik e kremi. Maria sürdü."
Ellie ağzı açık bana bakıyordu. Ortamdan kaçmak ve Ellie nin soru yağmuruna maruz kalmamak için Faik i çekiştirerek üst kata çıkardım.
Faik 'in odasına girip üzerimize kapıyı kapattım. Faik değişik değişik bakıyordu yine.
"Ne?!"
"Bakıyorum bu sefer hızlısın."
Faik 'in ukala tavrına karşılık sinirli bir bakış attım.
"Faik. Beni utandırmaya meyilli olmadığına emin misin?"
"Hmm. Peki senin böyle giymelerine ne demeli Maria hanım. Açık saçık her tarafın."
"Hiçte öyle değil. Neresi açık?"
Faik haklı olabilirdi aslında ama ona hak verip de iyice kudurtmak istemiyordum.
"Al işte burası."
Beni birden kendine çekti. Yine üst üste yatıyorduk.
"Faik! Şunu yapmayı kes. Eğer niyetin s**mekse açık açık söyle yani."
"Ha öyleyse kabul ederim diyosun."
Faik 'in bu dediğine karşılık ne diyeceğimi bilemedim. Ben uzun süre sessiz kalınca da gülerek konuştu.
"Tamam tamam. Şaka yapıyorum. Gel aşağı inelim."
"Peki"
Faikin üzerinden kalktım. Onun da kalkıp gelmesini beklerken üzerini çıkarttı.
"Faik! Ne yapıyorsun!"
"Üzerimi değiştirdikten sonra aşağıya geleceğim."
Rahat tavrı beni çileden çıkarıyordu.
"Ben de odadayım, çıksaydım önce!?"
Faik umursamıyordu. Sonra eşofmanını da indirdi.
"Faik. Yapma"
"Öff Maria. Hâlâ mızmızlanıyorsun. Zaten bugün her yerimi elledin. Utanmana gerek var mı?"
"Elledim belki ama görmedim. "
Bu salak cümleyi nerden söylediysem kendime şu an lanet ediyordum. Faik kendinden emin bir tavırla dibime kadar geldi.
"Görmek istiyorsun yani?!"
"Ş-şey. Hayır ben öyle demek-"
Lafımı bitiremeden sertçe öpmeye başladı. Dudaklarım hala iyileşmemişti. Şimdi faikin dokunduğu yerler tekrar kanıyordu.
Kapıdan bize bakan Ellie ve Raufu fark etmemiştik bile. Ne sandılar bilmiyorum ama Faikin altında tek içlik. Ben ise mini bir etek ve dar giyimime aldırmadan onun dudaklarındayım. Neyiz biz!?

Single WishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin