Uyandığımda Faik çoktan kalkmıştı. Saat 10 a geliyordu. Bugün çok uyumuştum. Burnuma gelen koku ile gülümsedim. Faik 'in yastığında yattığım için Faik gibi kokuyordu. Yatakta geriniyordum ki kapıdan belinde havluyla Faik girdi. Banyodan çıkmıştı. Benim uyanık olduğumu fark edince gülümsedi.
"Günaydın sevgilim"
"Günaydın."
Faik dolaptan giysiler aldı ve havluyu çözmeye başladı. Bi an panikle bağırdım.
"Faik dur!"
"Noldu Maria?"
"Burda mı giyineceksin?"
"Evet. Burası bizim odamız. Senin de benim de. Sakıncası yok"
Yutkundum. Faik ben cevap vermeyince havluyu tamamen çözdü. O an elimle gözlerimi kapattım. Havlunun yere düşme sesi geldi. Şu an karşımda çırılçıplak bir Faik duruyordu. Onu görmemi engelleyen tek şey ellerimdi.
"Faik. Giyindin mi? Gözümü açayım mı?"
"Gözünü aç."
Gözümü açtım. Faik 'in altında tek iç çamaşırı vardı. Kızaran yanaklarıma engel olamadan bağırdım.
"Bir şey giymemişsin Faik! Neden açtırdın gözümü!"
Faik ukala bir tavırla konuştu.
"Giyindim demedim ki gözümü açayım mı sorusuna evet dedim!?"
Faik çok rahat görünüyordu. Vücudunu inceledim. Utansam da kendime engel olamıyordum. Faik bunu fark edip sırıttı.
"Bakıyorum bu görüntüm hoşuna gitti."
"Ş-şey. Faik. Sen..."
"Evet?"
"Faik, sana bu şekilde sarılabilir miyim?"
Faik gülümsedi ve eliyle gel işareti yaptı. Biraz utanıyordum, ama yanına gittim.
"Gel bakalım"
Gelmem için kolunu açtı. Gidip ona sarıldım. Banyodan yeni çıktığı için ıslak saçları yüzüme değiyordu. Mis gibi kokuyordu.
"Ohh çok güzel kokuyorsun sen ya"
Güldü.
"Kokum seni uyuşturuyor galiba. Alır almaz uyuyorsun. Yeni uyandın ama yine gidiyo gözler"
Kıkırdadım ve çekildim. Altına diz üstü, hatta çok kısa bir şort. Üzerine de sıfır kollu giydi. Ona cins cins baktığımı fark etmemiştim ama öyle olmalıydı ki Faik sorar biçimde hareket yaptı.
"Ne?"
"Ne ne? Bunla dışarı çıkamazsın Faik"
"Neden?"
"Bu şort senin için çok kısa. Bacaklarını açarak otursan her şey görünüyor maşallah"
Faik kahkaha attı.
"Sen beni mi kıskandın Maria"
"Ya hayır, yani kimse görmesin demi. Görsün istemezsin"
Faik 'he he' der gibi bir bakış attı.
Bağırarak sordum bu defa.
"Dimi Faik!?"
"Bence sen kendinden başka kimsenin görmesine razı değilsin"
Dediği şeyle utandım ama bi şey diyemedim.
"Öyle olduğunu biliyordum"
Faik kahkaha atıyordu. O an karnına vurayım derken yanlış yerlerine vurdum. Faik ten bir inleme çıktı.
"Aağgg! Maria! Yaktın beni!"
Komik görünüyordu ama korktum çünkü gözünden yaş gelmişti. Panikle çocuğun her yerini elledim.
"Maria artık elini ordan çeksen mi?!"
Faik 'in uyarısı ile utanarak geri çekildim.