Utanç Verici Görev

100 9 22
                                    

Faik zaten kasıklarındaki ağrı yüzünden hızlı koşamıyordu. Kolayca ona yetiştim. Daha fazla dayanamadı ve acı içinde yere yığıldı. Kendisini çok zorlamıştı. Koşarak yanına gittim. Kafasını kucağıma koydum. Derin nefes alıp veriyordu. Canı çok yanıyor olmalıydı.
"Faik, Faik. İyi misin. Ayağa kalkabilir misin?"
Kafasını olumsuz anlamda salladı.
Hemen yardım çağırmak için telefonuma uzandım. Hah! Mükemmel! Telefonumu düşürmüşüm! Faik i kucağıma alamazdım. Ama elimden geldiğince kendimi zorlayarak onu çimenlerin üzerine kadar çekebildim.
"Off çok mu acıyor? Ne yapacağım. Krem falan var mı yanında?"
Faik eliyle karşıyı işaret etti.
"Yanımda yok ama şu eczaneden alabilirsin. Bu kâğıtta hangi krem olduğu yazıyor. Lütfen acele et. Çok acıyor."
Faik'in elinden ilaç kağıdını alıp koşarak eczaneye gittim. Elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyordum . Sonunda kremi alıp Faik'in yanına döndüm.
"Ee nereye süreceğiz?"
Faik birkaç saniye anlamsız bir ifade ile yüzüme baktıktan sonra eliyle gösterdi. O an içimden dedim ki; " Lanet olsun ciddi misin!"
Utandığımı belli etmemeye çalışarak konuştum.
"S-sen doğrulamaz mısın? Ben mi süreceğim?"
Faik doğrulamam anlamında kafasını salladı. O an daha fazla kendimi tutamadım ve sesimi yükselttim.
"Ahh! Kahretsin! FAİK! SENİN ORANA KREMİ BEN Mİ SÜRECEĞİM!"
Faik ukala bir tavırla konuştu.
"Seni zorlayan yok. Beni burada bırakıp gidebilirsin Maria. Yol orda."
Ona sinirli bir bakış attım. Derin bir nefes aldım ve üzerindeki ceketi çıkartıp beline örttüm. Sonra da eşofmanı dikkatlice biraz aşağı çektim. Elimi ceketin altından dikkatlice soktum. Sonunda Faik'in sıcak tenine dokunduğumda irkildim.
"Offf Faik! Yüzüme dik dik bakmayı kes! Zaten utanıyorum."
Kremi dikkatlice yavaş yavaş sürdüm ve eşofmanı tekrar yukarı çektim.
5-10 dk sonra doğruldu ve ağacın gövdesine yaslandı. Yüzüme her an gülecek gibi bakıyordu. Bunun sebebini biliyordum tabi. Faik'in piç smile ına bakmamaya çalışarak konuştum.
"Yapmasana şunu. Utanıyorum zaten."
Yanıma doğru kaydı.
"Sen benim şey-"
Ellerimi yüzüme kapatıp bağırdım.
"Evet. Dokundum orana. Offf Faik off!"
Faik birden ellerimi çekip dudağıma yapıştı. Bu defa narin,30 sn lik bir temas değildi. Faik deli gibi dudağımı ısırıyordu. NE YAŞIYORUM BEN!

Single WishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin