Yazar notu:
ÖNERİ/ genellikle medyaya koyduğum şarkılardan sasusaku moment ların ne zaman geleceğini anlaya bilirsiniz..
.
.
.
..
.
Ağrıyan gözlerini yavaşça açtı. Evet halen tuvaletteydi. Yorgun mu düşmüştüm ya da bayılmış mıydım. Saçmalıyorum. Kemiklerimin çok ağrıdığı kanısına vardım. Hemen yerde duran klozetin yanındaki çantamı aldım ön cebindeki telefonu mu aldım ve saate baktım yine 3 saattir uyuduğumu ya da baygın halde durduğumu anladım telefonuma son bir kez daha göz attığımda ise gözüme çarpan ino nun 29 tane cevapsız aramasıydı. Normal de böyle mesajlar görsem bile hiç bir dersimi kaçırmazdı. Ona ne olmuştu böyle. Yorulmuştum. Çabalamaktan. Tuvaletin kilidini açtım. Üstümü düzeltim ve son dersi kaçırmamak için sınıfıma gittim ino bana kızmış gözlerle bakıyordu. Hızla geldi yanıma ve sarıldı. Ne yani son derste değil miydik? Niye kimse yoktu. İno bir anda benden ayrıldı.
" tuvaletin kapısı açmaya çalıştım ama kitlemişsin bende son derse kadar kütüphanede olduğum için senden bir haberdim son ders için sınıfa girdiğimde çantan sırada yoktu. Bende matematik hocasına sordum o ise son iki derse girmediğini söyledi. Kimsenin aklına da gelmemiş tuvalette kalacağın" nefes nefese kaldı ve ben söze girmeden devam etti. " naruto ya haber verdim. O da okul görevlisini bulmaya gitti ama iki saattir gelmedi. Onu bir arayayım da koşturmasını bitirip yanımıza gelsin. Sen nasılsın."
İyi değilim
"iyiyim dediğin gibi kilitli kaldım"
Bilerek kilitli kaldım.
İno telefonun eline aldı ve narutoyu aradı. Bir eli omzumdaydı ve omzumu sıvazlıyordu. Naruto ya buraya gelmesini söyledi. Ve bana döndü. "peki sen nasıl açtın kapıyı bu kadar kolay" dedi. Bense " Bende ilk başta açmak için çok uğraştım ama açamadım yorgun düşmüştüm sesim kısıldığı için bağıramadım, dediğine göre kapıyı açmak için zorlamışsın kapı içeriden kilitli olduğu için açamamışsın ama büyük ihtimalle kilidini gevşetmişsin." ino bana evet mantıklı der gibi baktı.
Aslında kilidi açmak için kendim mi zorlamadım
Sesimde kısık değildi.
Okul binasının dışına çıktık naruto bana doğru koştu ve bana sarıldı." Sakura kızım biz seni akıllı sanırdık sen bizden de mal çıktın"
dediğinde, ino onu kafasına tokat attı. "Naruto sana telefonda kıza moral ver dedim. Yaptığına bak" ben ise bunlara karşı kayıtsız kalamadım. Ve tebessüm ettim. "salaklar..." ino ve naruto aynı anda "hey!" dedi. Sakura nın telefonu yeniden titredi.
__________________________
@blackeyes : merak ettim nasılsın?@Sakuraax : ne kadar iyi olabilirsem.
@blackeyes :bişey mi oldu?
@Sakuraax : yok hayır.
@blackeyes : çok zekisin...
@Sakuraax : hey bu iltifat nereden çıktı sağol
@blackeyes : boşver göndermedim say peki görüşürüz o zaman ben kapatayım kapattım bile
@Sakuraax: pki. Bb
______________________________
Sakura bu anlamsız mesajlaşmadan sonra küçük ve içten bir tebessüm etti.
Ne kadar halen telefonuna intihar mesajları gelse de.
Şimdilik onları görmezden gelmeliydi özellikle bugün yaşadığı şeylerden sonra.Yine bir bildirim ve yine o mesajlardan biri.
.
.
.
.
.
.
.
Mata ne
.
.
.
.
.Depresif yazardan Depresif hikayeler.
! ÖNEMLİ!
10'uncu bölüme geldikten sonra 1 hafta ara vermeyi düşünüyorum. Şey gibi sezon finali. Ama bunu yapma amacım: kitaptan soğumamak ve yazmaktan sıkılmamak. Hem okuduğum çoğu webtoonda da böyle siz ne düşünüyorsunuz?