☣️O

423 37 11
                                    


Yazar notu :
İYİ OKUMALAR!

.
.
.
.
.
.

Gece boyu inoyla sohbet etmişlerdi. İno genellikle makyaj ürünlerinden bahsetsede bu konu sakura nın dikkatini gerektiği kadar çekmiyordu. Sakura da genellikle girecekleri sınavlardan bahsediyordu. Bu konuda inonun dikkatini pek çekmiyordu. Sohbetin ilerleyen zamanlarında ino sohbetten sohbet açıyor. Ve en sonunda birinde karar veriyor ve o konuda fikrini beyan ediyordu. Ve beklendiği gibi ino üstünde en çok duracağı konulara gelmişlerdi. İno ilk önce felsefe dersindeki gizemli kişiden bahsetti dediğine göre naruto çocuğu tanıyormuş. Ama inonun  dediğine göre naruto çocuk hakkında pekte fazla birşey dememiş.  Pfh çokta önemli değil.
Gece sıkıntılı geçen tek nokta inonun bana gelen mesajlar hakkındaki yorumlarıydı. Ama şanslıymışım ki çokta üstüne gitmedi. Sabah biraz geç uyanmış olmalıyım ki in yatağında yoktu. Saate baktım aslında çok ta geç uyanmamıştım alarmım birkaç dakika önce çalmaya başlamış olmalıydı elimi başıma koydum diğer elimlede alarmı susturdum. Yataktan kalktıktan sonra evde inoyu aramaya başladım. Kendisi banyoda makyaj yaparken bulduğumda pekte şaşırtmadım. Sonuçta bu in- oydu. Ona günaydın dedikten sonra odama geçtim ve üstümü giydim.  Sonra da telefonuma baktım. Mesajlar, mesajlar, insanların hayatını bitirebilecek mesajlar...
Tabii aralarında olumlularıda vardı. Sadece tanıdıklardan.

____________________________

@blackeyes : nasılsın?

@Sakuraax : iyi sen?

@blackeyes : açıkçası mutluyum! Napıyorsun?

@Sakuraax : senin adına sevindim. Sabahın köründe ne yapabilirsem onu yapıyorum.

@blackeyes : okula halen telefon götürüyor musun?

@Sakuraax : hyr okuldaki bakışlar yetiyor... Bide onlara katlanamam bu aralar

@blackeyes : bu aralar bişey mi oldu?

@Sakuraax : yok hayır aynı sadece insan gittikçe tahammülsüzleşiyor.

@blackeyes : haklısın ben olsam dayanamazdım

@Sakuraax : yok ya dayanırdın sadece ben fazla güçsüzüm.

@blackeyes : kimse kendine gelen intihar mesajlarına doğru düzgün tepki veremez. Kendini küçük görmeyi bırak artık. Artık böyle mesajlar atmayı bırak sinir bozucu oluyorsun.

@Sakuraax : oh...

@blackeyes : biraz fazla çıkmış olabilirim.

@blackeyes :  görüldü mü

@blackeyes : kötü bir şey demedim ki.

@blackeyes : ciddi misin!?!

@Sakuraax : görüşüne
hak veriyorum. Sinir bozucuyum

@blackeyes : hay ağzımı

@Sakuraax : hey kafaya takma kötü bişey demedin. Sadece açık sözlüsün. Bu iyi bişey yani.

@blackeyes :  oh tamam sıkıntı yoksa tekrar mutlu olabilirim.

______________________________

Sakura telefonunu kapattı. Aslında alınmamıştı. Sonuçta çoğu kişi bunları söylüyordu zaten. Sadece, sadecesi yoktu.
İno  ona seslendi. Sakura telefonunu yatağının üstüne attı. Yüzündeki tedirgin ifadeyi sildi. Neşeli maskesini takındı yüzüne ve inonun yanına gitti. İno ikisine de karışık tost hazırlamıştı. İkiside kahvaltıları bitirdikten sonra çantalarını alıp okula doğru yol çıktılar.

Sinir bozucusun

Kafaya çok takıyorsun

En kısa yolu...


Sakuranın aklı yol boyunca ona gelen kötü mesajlar ve beynini delen kötü düşüncelerle geçti. Aklına yine o mesajlardan biri geldi
" ben de hoş bir falçata var ödünç alabilirsin, yüzün ve elin için kullanmak şartıyla"
Sakura kafasını salladı yine gözleri doluydu. Gözünü bulutlara dikti. Yol boyunca ino ve naruto ya günaydın dedikten sonra başka bişey yapmamıştı.

Mutluluklarını engellediğini düşündü
Herkesin mutluluğunu.

You're really annoying.

.
.
.
.
.
Mata ne
.
.
.
.
.
.

Bu bölüm diğer bölüme göre biraz daha karanlık oldu. @blackeyes' te bilmeden dediği şeyler yüzünden sakurayı biraz daha uçuruma yaklaştırdı. Ve sanki bugün sakura biraz fazla alıngan, hayır ya ben olsam bende aynı tepkiyi verirdim galiba...
Medyadaki şarkının yeri bende çok ayrı...

BLACK EYES /sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin