Yazar notu:
İYİ OKUMALAR!.
.
.
.
.
.Şok olmak.
Sasukenin gözlerindeki tedirginlik normal değildi.
Sasuke kitabının kapağını hızla kapadı. Na-nasıl anlamış olabilirdi. Kendisi oysaki iyi sakladığını düşünüyordu bu durumu. Zaten ders sakura ların sınıfında felsefeyi. Onun için sasuke'nin sakurayı aramasına gerek yoktu. Sakura ise bu sırada ilk defa bu kadar kırgın hissediyordu. Karnında kelebekler uçuşturan bir insanın bunu yapması onu elbette kırmış olmalıydı. Kırılmıştıda.
Zil çaldı.
Sasuke sakura ların sınıfına girdi. Sakura sırasında oturmuş kitap okuyordu. Nasıl bu kadar sakin kalabiliyordu. Sasuke sakura nın yanına oturdu. Sakura ona anlamsız surat ifadesiyle baktı. "sakura amacım o değildi." sakura anlamsız bakışlarını sürdürdü. "bir amacın yoktu sasuke sadece korkaksın." sasuke sakura nın önündeki kitabı kapadı. "Şuna bakmayı keser misin." ruhsuz bakışları sasukeyi korkutmuş olacaktı. "Sinir bozucuydu değil mi?" dedi sakura. Sasuke aslında ondan korkmamıştı. Kendine zarar vermesinden korkuyordu. "Sakura sana gerçekten değer veriyorum. Evet neler yaşadığını biliyorum yaptığım yanlış kalbini kırdım özür dilerim. Gerçekten korkak herifin tekiyim. Lütfen böyle bakma." sakura tekrar ruhsuz bir şekilde baktı. "böylemi? Peki, dur seninde bildiğin ama bundan kurtulmam için yardım bile etmediğin sahte mutluluk maskemi takıyım, ne de olsa altındaki hüznümü saklıyor değil mi sasuke?" sasuke sakura nın dediklerine ne diyeceğini bilmiyordu. Sasuke'nin ağzından sadece bir cümle çıkabildi "özür dilerim, her ne kadar yetersiz olsada seni üzmek istemedim, isteyememde sen dediğim gibi benim için değerlisin, öyle olacaksında."
Sakura buruk bir şekilde gülümsedi.
"Değer verdiğin insanları üzmekten iyisin galiba, lütfen sırana geç sasuke öğretmen geliyor. Sorun etme kalbim böyle şeylere alışık galiba artık."
Ders başladı.
Sakura nın karanlığında ki tek ışık söndü.
.
.
.
.
.
Mata ne
.
.
.
.
.Allahım bu kadar kötü bir bölüm yazamazdım. Ama devamke. Teorilerinizi yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Çok az kaldı :'(((((