☣️S

561 43 17
                                    

Yazar notu: Biraz geçte olsa ben geldim helloğğ
İYİ OKUMALAR!

.
.
.
.
.

Sakura bu hafta sonu inoyla beraber geçirecekti. İno onlara bir günlüğüne yatılıya gelecek ve beraber
eğleneceklerdi. Onun için sakura ino nun her geldiğinde yattığı yer yatağını açtı. Kendi yatağının hemen altındaki bu yeri açmak nedense sakurayı mutlu etti sonuçta ino uzun zamandır onlara gelmiyordu. Bu durumun sakurayı mutlu edeceğini kısa da olsa o kötü içsel dünyasından ayrılabileceğini bilmek bile sakura nın mutlu olmasına sebep oluyordu. Çok geçmeden zil çaldı. Gelen ino değil annesiydi. Annesi sakura ya markete gidip abur cubur alabilmesi için para verdi. Sakura annesini o al yanaklarına bir buse kondurup üstünü düzeltikten sonra dış kapıyı açıp yola koyuldu market zaten yakındı. Sakura adımlarını hızlandırır markete girdi. Raflarda ino ve onun sevdiği aburları arıyordu. Bir adet siyah göz, kime ait olduğunu bilmediği bu gözle buluştu gözleri. Sakura umursamadı zaten o istediği abur cubur reyonunu bulmuş ve istediğine ulaşmıştı. Sevdikleri abur cuburları aldı. Kasaya gitti paralarını ödedi ve tekrar aynı yoldan evine gitti kestirme bir yol daha vardı ama sakura uzun yoldayken gördüğü kiraz çiçeklerinden memnuniyet duyduğu için hep uzun yolu tercih ederdi. Yanında anahtar olduğu için zile basmadı ve eve girdi. Eve girdiğinde ino çoktan gelmiş rahat kıyafetlerini giymiş onu bekliyordu. Sakura ona baktı hemen ona sarıldı. İno da bu sarılmaya sıkı ve cana yakın bir karşılık verdi. İkisinde birbirlerini bıraktıklarında ino "filmi hazırladın mı?" diye sordu. Sakura ise onaylar şekilde başını salladı. "aslında iki film arasında kaldım" ino ona baktı "isimlerini söylesene" dedi. Sakura bilgisayarı televizyona bağlarken ona baktı "kimlik mi izleyelim? Yoksa ay prensesini mi?" ino bana şaşıran gözlerle baktı. "bunu seçmek açıkçası çok zor ikiside sevdiğimiz filmler." bilgisayar ekranı televizyona yansımışken ellerimi belime koydum ve başımı düşünceli şekilde eğdim. İno bir anda bana sordu " ikisininde uzun zamn önce izledik konuları neydi?" başımı kaldırdım. "kimlik çoklu kişilik bozukluğunu anlatıyordu. Ay prensesi ise-" ino aydınlanmış şekilde bana baktı. "haa hatırladım tamam tamam. Ee kimliği izleyelim mi?" başımı onaylar şekilde salladım. Filmi açtık ve izlemeye başladık. Hayatım da izlediğim en şaşırtıcı filmlerden olan kimliği her izlediğim de filme biraz daha aşık oluyordum. Film boyunca ikimizinde çıtı çıkmadı. Ama benim dikkatim yanımdaki telefonumun titremesi ile kısa süreli dağıldı.
__________________________

@blackeyes : yine mi ders çalışıyorsun.

@Sakuraax : hyr film izliyorum.
Sandığın kadar inek değilim :/

@blackeyes : hangi film?

@Sakuraax : kimlik
/İngilizcesi; ıdentıty

@blackeyes : vay...
Nasıl film iyi mi?

@Sakuraax : yani benim
en sevdiğim
filmlerden konusu çok sürükleyici. Çoklu kişilik bozukluğunu anlatıyor.

@blackeyes : şunu not
alayım izlerim.

@Sakuraax : senin
sevdiğin bir film var mı?

@blackeyes : 12 kızgın
adam, başlangıç ve gilbertın hayalleri favori filmlerin galiba A bide şey orphan.

@Sakuraax : aa bende orphan ve başlangıcı
izledim. Ve evet orpan da çok sevdiğim filmlerden.

@blackeyes : ciddi misin lan benim dışımda başka kimse izlemedi sanıyordum.

@Sakuraax : dünya
ne küçük

@blackeyes : evet küçük ve tesadüflerle dolu! Seni filmini almaktan alıkoydum kusura bakma. İyi eğlenceler!

@Sakuraax : teşekkürler.
Alı koymadın benim
için çok zevkli
bir sohbet
oldu. Görüşürüz.

@blackeyes : görüşürüz.

_______________________

İno sakurayla sorgular gözlerle baktı. Kendini baskı altında hissetmeye başlamıştı sakura. İno bir anda arkada film devam ederken sakurayla sordu, "hey kimdi o 5 dakikadır senin mal mal sırıtma I sağlayan kişi" sakura şaşırdı sırıtmış mıydı? " sanal arkadaşım" ino sakura nın telefonunu eline aldı ve mesajlar kısmına giridi yakın arkadaş oldukları için ino tabii ki sakura nın şifresini biliyordu. Mesajlar kısmına girdiğinde gördüğü şey ile şoka uğradı. Eliyle ağzını kapattı ve mesajlardan birini sakuraya gösterdi.

___________________________

NChint: artık şu gerizekalı başarılarını müdürden duymak istemiyoruz. Patavatsız gösterişçi

___________________________

Sakura şaşkın gözlerle baktı.
İno sinirle girişti "sana ne zamandan beri bu mesajları gönderiyorlar" dedi. Ben hala bu olayın şokunu yaşarken fısıltıyla " 1,5 yıldır galiba" dedim. İno bunu duymuşken bana tekrar şaşkınlık ve sinirle kaplı gözlerini dikti.
"sakura neden anlatmadım" dedi. Bense "ilk öğrenen sensin" diye cevap verdim. Bu sefer ikinci bir şok geçiriyorum gibi bana baktı. "ne" dedi. "nasıl dayandın, ben çoktan-" sakura sözünü kesti "sus lütfen kimseye söyleme ben böyle baş edebiliyorum bu durumla"
ino ona baktı. "en azından destek çıkardım, peki okuldaki olay bununla bir alakası yok değil mi? Olmadığını söyle"
"var" dedim. Bana inanmaz gözlerle baktı.
En azından küfürlü mesajları görmedi.
"bana bundan sonra hepsini söyle lütfen" dedi. "söyle ki destek çıkayım en yakın arkadaşlarındanım, neden okulda bu kadar soğuk davrandığını şimdi daha iyi anlıyorum."
Buğulu camım yavaş yavaş siliniyordu.
İSTEMİYORDUM.
Bütün gün boyunca ino bana bu konu hakkında sorular sordu. Dert istemiyordum, dert olmak istemiyordum,
ben bu duruma gelmek istemiyordum, kimseye yük olmak.
Bu durum beni daha kötü yapacak.
İçimdeki sesi durduramıyorum. Ben mahvoluyorum. Batıyorum
Ya da çoktan battım.

.
.
.
.
.
.
Mata ne
.
.
.
.
.
.

Hem film önerisi yaptım, hem kitabın yeni bölümünü yazdım. Eğlendim bu bölümü yazarken.

İçinde bulunan filmler :

▪️Orphan
▪️ 12 öfkeli (kızgın) adam
▪️ Kimlik
▪️ başlangıç
▪️ Ay prensesi
▪️ Gilbertın hayalleri
▪️ Coraline

Hepsi müthiş filmler izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim özellikle kimlik, ay prensesi, 12 kızgın adam, coraline ve orphan. Gerçekten mükemmeller.
▪️ Bugün biraz geç bölüm atıyorum çünkü : bölüm depom bitti öyle olduğu içinde biraz bölüm geç geldi.

️ Coraline animasyon ama en sevdiğim animasyon olabilir. PERFECT başka söz bulamıyorum. Ah wybie my love. Türü korku/aksiyon olması lazım.

BLACK EYES /sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin