Yazar notu: şey sizde de müzikleri dinlerken yarıda kalıyor mu? Bende öyle açıkçası. Lütfen belirtin.
İYİ OKUMALAR! 🍁Saat 07.35
Sakura hafif başını ovdu çok sıkı çalışıyordu ve bu ona fiziksel olarak bir yerden sonra zarar veriyordu. Açıkçası ruhsal olarakta biraz zarar versede kendisi o kötü mesajlar yerine bunu tercih ederdi. Eliyle sıkı bir şekilde alarma vurdu alarmın üstünde ki butona bastığı için alarmın sesi anında kesildi. Hemen okul kıyafetleri giydi ve kocaman bir iç çekti. Annesi sakura nın ağzına her sabah yaptığı gibi bir tane poğaça sıkıştırdı. Sakura annesinin bu davranışını çok seviyordu açıkçası sevildiğini hissettiriyordu. Sakura annesine el sallayıp akşamdan hazırladığı çantasını kapının önünden alıp okul yoluna koyuldu. Naruto ile her sabah ki gibi yol ayrımında karşılaştılar. Naruto ona kocaman bir gülümsemeyle baktı ağzında ki sözcükleri dışarı bıraktı "sakura maşallah yüzüne bakılmıyo" naruto bir yaşadıkları mı bilsen. Ona gülümseyerek baktım " ağzın gerçekten hiç yerinde durmuyor baka" naruto yerinde zıplamaya başladı okula yaklaştığımız da naruto ya göz kırptım. "Hey sakura merakımdan soruyorum neden okuldayken beni tanımıyormuş gibi davranıyorsun." naruto belalarımı sana da musallat etmek istemiyorum...
"senin gibi bir aptalla gözükmek benim için ne kadar zor biliyor musun hem boşver ben zaten okulda test kitabımdan başımı kaldırmadığım için kimseyle doğru düzgün muhabbet etmiyorum ino hariç" naruto sahte bir üzülme ifadesi koydu yüzüne "hey o kadar da aptal değilim" bense bu sözüne karşı hafif bir kahkahayla cevap verdim. "o kadar aptalsın ki". Naruto lütfen yardım et dayanamıyorum bu mesajlara bu tepkilere benden iğrenen yüzlere.Sakura ile naruto okula girdiklerinde tamamen iki yabancı olmuşlardı. İno ise sakurayla beraber sınıfa çıktı.
Tabii ki sakura nın çantası da deli gibi titreyen telefonundan haberi yoktu.
(____________________________)@blackeyes : hey bugün seni gördüm açıkçası...
@blackeyes : çok güzel gülüyorsun.
çok güzel gülü /
çok güz /
/Bu mesaj silindi.
Normalde yazdığım bölümlerden sanki biraz daha uzun oldu ha ne dersiniz.
.
.
.
Mata ne
.
.
.