Yazar notu : kitap daha da depresifleşecek ya da ben öyle hissediyorum. Kitapta siber zorbalığa deyinmek istedim. Güzel bir şekilde yansıtıyorumdur.
İYİ OKUMALAR!
.
.
.
.
.İno ve naruto beni eve bıraktıktan sonra eve geçiyorlar. Onlara camdan yavaşça bakıyorum. O mesajdan sonra ne kadar tebessüm etsede işe yaramıyor. Kendisini kaplamış bu bitmişlik duygusu her tarafını
kaplıyor. Açıkçası kendisini mutlu oldukça kendini suçlu gibi hissediyordu. Ama boşverdi o mutlu olmayı hak ediyordu.
Tabii bu onun için geçerliydi.
İzleniyormuş gibi hissetti ve hemen perdesini indirdi. Komşularının zaten hiçbirini tanımıyordu. Umursamadı zaten onlarda onu tanımıyordu. Masasına yöneldi. Evet yine kimya çözecekti. Telefonuna bir süre ara vermeyi düşündü. Ve onu sessize aldı. O sırada annesi içeri girdi. Kızına meyve kesmişti. Annesine bu tür olayları normalde anlatırdı.
En kötüsü hariç.
Annesi onun yanağına küçük bir buse kondurdu. Elindeki meyve tabağını sakura nın çalışma masasına bıraktı. Ve sakura nın açık pembe rengindeki yatağını üstüne oturdu. Sakura da annesinin yanına geçti. Annesi sakura ya sorgular bir şekilde baktı.
"sakura neyin var böyle yavrum iyi misin?" dedi. Sakura kafasını eğdi bir elini şakaklarına götürdü ve dayanmadan annesine sıkıca sarılıp ağlamaya başladı. Sakura annesine döndü. "Anne... Özür dilerim" dedi. Annesi ne dediğini anlamadan elini kızının omzuna götürdü. "geçti." dedi. Sakura annesine baktı.
Geçmedi.
Annesi kızına üzülmemesini söyledi. Aslında sakura nın üzülmesini istemeyen kişi tek o değildi. Annesine anlatmak istiyordu. Dili varmıyordu.
Biliyorsunuz herkes aynı değil.
Onun idare etme şekli buydu.
Ama kendine daha iyi olacağına söz verdi.
En azından öyle istiyordu.
O siber zorbalığın kurbanlarındandı.
Ama lise bir kaç seneye bitecekti. Ve bunlar bir tecrübe olarak kalacaktı. Aklına bir soru takıldı.
Acaba o zamana kadar dayanabilece-
Boşverdi bunu düşünmek istemedi. Onu sevenler vardı onları üzmeyecekti. Hem bir iltifat almıştı uzun zaman sonra samimi olmadığı birinden.
Annesini sıcak kollarından ayrıldı.
Onu üzmeye endişelendirmeye hakkı yoktu
Annesi ona bana anlatmak istersen dinlerim dermiş gibi baktı. Sakura bunu istemiyordu. Kafasını salladı. Annesine " ergenlik işte anne duygu değişimleri falan" dedi. Annesi kafasını tamam anlamında salladı. Ve odadan yavaşça ayrıldı. Sakura ise soru bankasına yöneldi. Ve kimya için çalışmaya başlayacaktı ama merak etti. Şu sanaldaki arkadaşı yazmış mıydı? Saçmalıyordu, ne arkadaşı. Ve telefonuna baktı. Evet mesaj vardı.
________________________@blackeyes : naber
@Sakuraax : iyi sen test çözüyorum.
@blackeyes : bende. Sıkıldım ve o mesajlar halen geliyor mu?
Sence
@Sakuraax : evet ama umursamamaya
çalışıyorum.@blackeyes : peki bu konuyu daha fazla açmak istemiyorum.
@Sakuraax : sorun yok alıştım.
@blackeyes : olsun. Ama okulda bu kadar somurtkan dolaşma ln
Bu mesaj silindi.@Sakuraax : geç kaldın mesajını gördüm dghdjd. Hem bizim okuldan
olduğun az buçuk anlaşılıyor.@blackeyes : o kadar
mı belli ediyorum.@Sakuraax : hıhı,
maalesef.
Olsun seni sapık gibi bulmaya çalışacak değilim okulda.@blackeyes : umm pki. Hangi derse çalışıyorsun.
Onların dediklerini yapmamaya çalışıyorum.
@Sakuraax :
kimya ya sen?@blackeyes : felsefe en sevdiğim ders
garip değil mi?@Sakuraax : yoo ndn olsun ki maalesef kapatacağım biraz ders çalışmam gerek.
@blackeyes :
her zaman ki gibi._______________________
Sakura kimya soru kitabından soruları çözmeye başladı. Kafası biraz da olsa dağılmıştı.
Tam soruya yönelecekti ki telefonu tekrar sessize alması gerektiği aklına geldi. Bir tane daha o
mesajlardan birinin bildirimini duymak istemiyordu. Telefonunu açtı ve tekrar sessize
aldı. Sakura bu bildirimleri duymamanın ona iyi geleceğini biliyordu. Çünkü sıkılmıştı. Aynı tür mesajların bildirimleri onun midesini kaldırmaktan başka bişey değildi. Telefonuna son kez baktı ve masasına koydu. Sandalyesini biraz daha masaya yakınlaştırdı. Ve bir iki dakika içinde sorulara gömüldü. O böyle şeylerle böyle baş ediyordu.========================
??? Hem onu böyle üzgün???
???gördükçe o da çok???
???sinirleniyordu???
=========================.
.
Herkes farklı
Herkes sorunlarıyla baş ediyor.
Ama kimse kimsenin acısını bilmiyor..
.
.
.
.
Mata ne
.
.
.
.
.Eternal youth
▪️ Bu şarkı aşırı rahatlatıcı.
Yazdığım en uzun bölüm bu galiba kolum koptu. Bir daha böyle bir bölüm yazabilecek miyim? Hiç bir fikrim yok.
Şu yukarıda ki soru işaretlerini bilerek yaptım.
Bence hoş durdu ama amacı tabii ki bu değil. Amacı bunu kimin söylediği yada yaptığı belli olmadığı için yaptım. Kısacası hoşuma gitti!