☣️D

337 30 12
                                    

Yazar notu :
İYİ OKUMALAR!

.
.
.
.
.


Salı

.
.
.
.
.

İnsanların beni salak yerine koymasından nefret ediyorum. Bana destek verip yüzüme bakamamasından nefret ediyorum. Aldığım mesajlardan nefret ediyorum. Bir bok bilmeyip insanların hayatına karışan insanlardan nefret ediyorum. Değersiz hissettiren insanlardan nefret ediyorum.

Kendimden nefret ediyorum.

Sakura hızlı adımlarla arkabahçede tek başına oturan sasuke'nin yanına oturdu. Sasuke ona sorgulayıcı gözlerle baktı.
Sakura ise çok geçmeden söze girdi. "gerçekten çok sıkıcısın sasuke" sakura banka kafasını yasladığı yerden kaldırdı. Sasuke de kafasını kitaptan kaldırmışken sakura ya cevap verdi. "sende çok sinir bozucusun sakura" sakura kafasını tekrar banka yasladı. "Biliyorum".
"Bilmene sevindim". Sakura bankta biraz kıpırdandı. "Sence insanlar neden bu kadar korkak." sasuke anlam veremediği bu soruya cevap istermişçesine sakuraya baktı. "sence diyorum neden insanlar bu kadar korkak" sakura bu sefer sasuke'nin anladığında emindi. "bilmiyorum, bir kaygıları bir endişeleri olmalı herhalde" sakura başını salladı. "senin hiç endişen varmı?" sakura başını bu sefer banktan büyük bir kararlılıkla kaldırdı. "illa ki vardır. Hadi ama!" sasuke biraz düşünürcesine bir yüz ifadesi takındı. "var, senin var mı ?" sakura hafif bir iç çekişen sonra cevap verdi. "evet ve - herneyse boşver, peki birinden şüpelendiğinde ne yaparsın?" sasuke elini çenesine koydu. "onu sorgulardım herhalde" sakura aniden masadan kalktı. "anladım önerilerin için sağol." sakura aniden masadan kalktı. "Bişey değil sakura."
Sakura samimi gülümsemesi yüzüne yerşeltirdi. Sasuke de bu içten gülümsemeye karşılık verdi. "görüşürüz!" aydınlanma yaşamıştı 2 gün öncesi şiiri sayesinde. "görüşürüz!" diye karşılık verdi sasuke.


Sakura arkasını döndü ve sasuke ye son sorusunu yöneltti.

"insanlar sana ne diye sesleniyor; sasuke mi , korkak mı , kalp kırıcı mı  yoksa Black eyes olarak mı?"

.
.
.
.
.
Mata ne
.
.
.
.


?

Kitabın bitmesine az kaldı ne düşünüyorsunuz. Bu anı bekliyor muydunuz bilmiyorum ama galiba maceramız bitmesine az kaldı. Şuan içimde kocaman bir boşluk hissi var. Sırf bunun için biraz daha uzatabilir kitabı. Çok boş yaptım. Okuduğunuz için teşekkürler.

BLACK EYES /sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin