Sevgili hyunglarım,
Bu mektubu cidden okuyorsanız, üzgünüm. Bana kızabilirsiniz ama sizin için bunu yapmalıydım. Hyunjin hyungun da dediği gibi; bencil olmamalıyım.
Biliyorsunuz, biraz kırgınım. Bu mektubu hep oturduğumuz koltuğun üstünde görünce sizde kırıldınız, biliyorum. Üzgünüm, hayatımda sizi mutlu edecek bir şey yapmak istedim sadece. Kırılacaksınız ama sonradan mutlu olacaksınız. Özellikle hyunjin hyung. Kırılacağnı pek sanmasam da mutlu olacaktır.
Hep bencilmişim, aç kalacağımı bile bile yemeğimi paylaşırken, üşürsünüz diye kendi üstümdeki ceketi size geçirirken, siz uyuyun diye kendi uykumdan kısarken, daha fazla ağlamayın diye ağlamamı sizden gizlerken de.
Hiçbir şey beceremezmişim, yüksek notaya çıkarken, en zor koreografide sesimi stabil tutarken, şarkı yazarken, bestelerken, sizin gülümsemenizi sağlarken de.
Ben hep kötü bir insanmışım. Öyle diyorlar. İyi biri değilmişim. Eminim sung hyung şey diye soruyordur 'kim dedi sana öyle?'
Kuşlar söyledi hyung.Kendime dikkat etmediğimi fark ettiğinde hemen geldi konuşurdun benimle. Nereden bildiğini sorduğumda ise hep aynı cevabı verirdin bana;
'Kuşlar söyledi'Bana da kuşlar hyung. Şimdi senin üzüldüğünü de kuşlar söyledi bana. Üzülme tamam mı? Ben buradayım.
Karanlığın dibine battığım zamanlarda böyle derdin binie hyung. 'Ben burdayım' kalbime işledi bu söz hyung. Neden böyle oldu? Kötü insanların hani kalbi yoktu?
Min hyung, hayranlar kötü insanlara kızdığında onların da kırılabileceğini söylemiştim, hatırlıyor musun? Sen de aynen böyle demiştin 'kötülerin kalbinde temiz duygular barınmaz. Temiz duyguların barınamadığı bir kalp kalp sayılmaz.' Kalbimin sadece vücudum için attığını fark ettiğim ilk zamanlardı.
Ah Seung hyung tanıdık geldi mi? Hayranların bizi nasıl bu kadar sevebildiğin sorduğumda söylemiştin bana 'sadece vücudun için atar kalp bazen, fakat eğer severse o kalp başkasını kalbi içinde çabalar' senden bu sözleri duymak beni başta şaşırmıştı. Yine de bunları söylerken gözlerinin yıldızlar ile dolması duygulandırmıştı beni.
Yıldızlar... gökyüzündeki parlayan minik noktalar. Onlara dokumak benim için büyük bir hayaldi. Lixie hyung, sana bunu ne zaman söylesem yüzünü yüzüme yaklaştırıp ellerimi tutardın. Ağzından mırıltı halinde sözlere karşın minik ellerin arasına aldığın ellerimi kaldırıp yanaklarına dokundururdun. 'Yıldızlar hep yanı başında çöl tilkim, sadece pusulan yanlış yönde'
Chan hyung, bana hep 'minik pusula'm' derdin. Sorunlarını anlatmak istemediğin zaman sadece gelip bana sarılırdın. Senin için hep sorunların çıkışı olduğumu söylerdin.
Ben senin çıkışındım hyung, peki benim çıkışımı beğendin mi?Üzgün olmayın. Hala emin eğilim ne olduğundan. Belki de şimdiden gitmişimdir. Ah kötü düşünmeyin lütfen. Aklınıza kötü senaryolar getirmeyin. Basit bir çözüm sadece. Sirius'un da dediği gibi 'uykuya dalmak gibi' Umarım, umarım böyle olur. Eğer amacıma ulaşamazsam üzülürüm sanırım.
Neyse, sanırım daha fazla uzatmamalıyım. Bunu yaparak sizi daha fazla üzdüğümün farkındayım. Bu beni durduruyor biraz. Ama yapacağım bir iş var ve onu askıda bırakamam.
Ah yine uzattım. Dediğim gibi lütfen üzülmeyin. Eğer nedenini merak ediyorsanız sadece biraz üzüntü ve hak ettiğimi söyleyenler. Ama lütfen kızmayın onlara. Bu mektup çok başka yerlere gitti sanırım. Üzgünüm
Son olarak hyunjin hyung, kalbimin başkası için atmayı bıraktığı yerde, sarı bir kutu var. Lütfen onu al.
Sevgilerle
-minik bebeğiniz