cassette: one

2.3K 318 73
                                    

"Selam hyung,

Şu an içeride film izliyorsun ve bu kadar basit bir şeyi yaparken bile sana daha fazla aşık oluyorum.

Karanlık odada büyük tableti büktüğün uzun bacaklarının üstüne koymuş dikkatlice filme bakıyorsun. Tabletten gelen ışık uzun sarı saçlarını ve keskin çene hattını öne çıkarırken, yüzünün her bir mimiğini fark etmemi sağlıyor. Böyle anları seviyorum.

Yüzündeki her bir yıldız daha fazla parlıyor benim gözümde. Daha fazla aşık oluyorum ve bunun bir sonu yok. Kendimi çıkışı olmayan bir labirentte gibi hissediyorum. Her seferinde yeni bir yola giriyorum fakat hepsinin sonu hüsranla bitiyor.

Neden böyle oluyor? Neden her seferinde sana daha fazla aşık oluyorum?

Kötü insanların kalbinde temiz duygular yoktu hani? Sevgi ne peki? Kirli bir duygu mu o?

İçimdeki fırtına daha da büyüyor. Kendime engel olamıyorum. Yardıma ihtiyacım var. Ölümün yardımına ihtiyacım var.

Korkakların çıkış yoluna gidiyorum hyung, bencillerin yoluna gidiyorum hyung.

Senin de dediğin gibi, 'bencil bir insan olacağıma ölmeliyim'

Ah içeriden sesler geliyor, sanırım filmin bitti. Umarım bütün bunları ben bitirmeden bulmazsınız. Yoksa bütün planım suya düşer.

Neyse gitmeliyim hyung. Hoşçakal."

Yellow box • HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin