Cassette : two

2.1K 298 126
                                    

"Merhaba hyung

Bu gün kendimi kötü hissediyorum. Kavga edeli ve ilk kasetimi dolduralı iki gün oldu ve Felix ile seungmin hyung dışında kimse benimle konuşmuyor. Bu biraz kırıcı.

Eminim yakında ne hissettiğimi anlayacaksınız.

Kavgalı olduğumuzdan beri , yani iki gündür, seungmin hyun sürekli yemek yemediğimi söylüyor. Felix hyung ise bu gün gelip iki günde ne kadar çabuk kilo verdiğimi söyledi.

Dediğin gibi bencil olmamak için gece gündüz çalışıyorum hyung. Özellikle dans konusunda.
Ne demiştin 'kendini bir şey sanan orospunun tekisin. Eminim bu gün beraber çalıştığınız arkadaşlarının altına girmişsindir.'

Hala bakir olduğuma göre girmemişim değil mi hyung?

Ah, tabiki buna inanmayacaksın değil mi? Bana ne zaman inandın ki? Okuldakiler benimle alay ettiğinde ve saldırdıklarında da inanmamıştın, içine edilmiş psikolojimle kötü hissettiğimde de bana inanamdın, depresyon teşhisi konulduğunda da inanmamıştın, iki gün önce de inanmadın, şimdi mi inanacaksın?

Eğer şu an gözyaşları içinde 'ah jeongin ben sana her zaman inanırım' diyorsan lütfen yüzünü yıka ve dinlemeye devam et kaseti, lütfen. Çünkü bu kadar yalancı olmanı ben bile kaldıramam.

Neyse. Lütfen ağlama, ağlamasınlar. Eğer ağlarsanız ben daha çok ağlarım. Her gün, her gün gittiğim yerden sizi izliyeceğim. Ağladığınızı gördükçe daha da kahrolacağım.

Lütfen, lütfen yapmayın. Ağlamayın. Siz ağladıkça ağlayan küçük kardeşinizi unutmayın, lütfen.

Seungmin hyung geliyor. Umarım neden ağladığımı sormaz. Çünkü nedenini kendim bile bilmezken ona anlatabileceğimi pek sanmıyorum

Neyse hoşçakal hyung. Dediğim gibi, lütfen ağlamayın."

Yellow box • HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin