Big finale

1.8K 232 208
                                    



Birkaç saat önce 2018 çıkışlı Stray Kids grubunun üyesi Hwang Hyunjin'in Seoul Özel Hastanesi'nin çatısından atlayarak kendi canına kıydığı haberi elimize ulaştı.

Bu Mart'ta 20 yaşına basan genç idol her ünlü gibi baskı ve stres altında fazlasıyla kalıyordu. Şirketleri dolayısıyla fazlasıyla pratik yapan grubun yanında kendini fazlaca yoruyor ve fiziksel sıkıntılar çekiyordu.

Birkaç ay önce ise kendisine bipolar bozukluğu teşhisi koyulduğu ortaya çıktı. Bipolar bozukluğu, "maniden depresyona kadar uzanan ruh halindeki aşırı değişiklikler" olarak tanımlanır. Bu duruma bipolar bozukluk denir. Bu ruh hali oynamaları arasında, bipolar bozukluğu olan kişinin normal ruh halinde olduğu dönemler olabilir.

Bu durum fazla ileri gider ve atak dediğimiz ani sinir patlamaları artarsa ilaç tedavisi uygulanır.

Bay Hwang'ın durumun ise ilaç tedavisinin de üstünde hastaneye yatırılması gerekecek kadar ciddi olduğu ortaya çıktı. Bunun yanında şizofreni ile savaştığı ve intahara meyilli olduğu öğrenildi.

Kendi kendine doldurduğu kasetler ve yazdığı mektuplar bulununca aslında her şeyi aylar önceden planladığı ve ölüm için kendini hazırladığı fark edildi. Bu kaset ve mektupları gördüğü halüsinasyonları anlatarak dolduran Hwang grubun başka bir üyesi olan İ.N isimli bireye psikolojik baskı uygulandığını ona kötü şeyler yaptığını ve onun delirdiğini söylediği kasetler de ortaya çıktı.

Şizofrenisi genlerden gelse de bipolar bozuldukluğunun geçen yıl gruptan ayrılan W**jin isimli bireyin ona yaptığı cinsel taciz ve baskılar olduğu düşünülüyor. Bunu sebebi ise ortaya çıkan kamera kayıtları.

Hwang'ın Cenazesinin haftaya Salı olacağını bildiriyor, Ailesine, yakınlarına ve hayranlarına baş sağlığı diliyoruz.
İyi günler

-28 Eylül 2020

Haber yazarı : Yoo sung-woo

Yellow box • HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin