Külüstür

1.5K 120 23
                                    

Merhaba, bu benim ilk hikâyem olacak o yüzden çok heyecanlıyım. Umarım kitabım hoşunuza gider. Iyi okumalar dilerim :*

Herşey arabamın defalarca bozulması ile başladı. Üniversiteden eve doğru sürerken arabam tekrardan yolun ortasında kaldı. Artık sabrım fazlasıyla taşmıştı. 1 ay içinde tam 15 kere araba bozulur mu? Babamın eski külüstüründen acilen kurtulmam gerekti, ama ne yazıkki maddi durumum buna müsade etmiyordu. Arabayı çektirdikten sonra bir taksi çevirip evin adresini verdim. Yaklaşık 20 dakikalık yolculuğun ardından sonra eve varabilmiştim. Eve girdiğimde ise etrafa bakınıp "Huu ben geldim neredesiniz" diye seslendim. Ama evde kimse yoktu. Karnım çok açtı. Hemen mutfağa yöneldim ve yiyecek birşeyler aradım, ama annem tekrardan yemek yapmayıp evden çıkmıştı. "Vicdansız kadın insan bi kızını düşünür emi. Okulda o kadar kafa yoruyoruz üstüne eve geldiğimde yemekte yok oh ne güzel amk." diye homurdandım. Mecbur kendi yemeğimi kendim yapacaktım. Internette yemek tariflerine baktıktan sonra fırında tavuk, patates ve yanına pilav yapmaya karar verdim. Yaklaşık bir saat sonra yemeğim hazırdı. Yapmışken tam olsun diye yanına birde salata yapmaya karar verdim. Buzdolabından salatalıkları çıkarmak isterken salatalıkları gazeteye sarılmış bir şekilde gördüm. Gazeteyi salatalıklardan ayırırken gözüme gazetede bir şey takıldı. Bir çekiliş ilanı vardı ve büyük ödül kırmızı bir mini cooper'dı. Şans bu şans diye düşünüp acele ile yemeğimi yedim ve sonradan çekiliş kuponunu doldurup yolladım. "Allahım ne olur şans bir kerede olsa yüzüme gülsün" diye dua etmeye başladım.

--- 1 ay sonra---

Artık üniversite mezunu oldum oley! Geriye yazın tadını çıkarmak kaldı. Merhaba sabaha kadar film izlemek, merhaba deniz, merhaba kum ve güneş. Ailece Tekirdağdaki yazlığımıza gidecektik. Bavulumu hazırlarken güneş kreminin eksik olduğunu fark ettim. Ayakkabılarımı geçirirken annem yanıma yaklaştı ve bana "hayrola nereye gidiyon" bakışını attı. "Güneş kremini almayı unutmuşuz anne hemen geliyorum" diyip evden ayrılıp markete gittim. Sadece güneş kremi almayı planlarken yine kendimi tutamadım ve kendime üstüne bir sürü çikolata aldım. Eve vardığımda anahtarımı çıkardım ve posta kutumuzu inceledim. Içinde bir tane zarf vardı. Çikolata dolusu poşetimi yere bırakıp zarfı elime alıp açtım. Yollayan adres bana çok tanıdık geliyordu. Mektubu okuduktan sonra büyük bir sevinç çığlığı atmıştım..

Bir Dilim AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin