Ešte v ten deň:
Keď som sa zobudila z toho svinstva čo mi pichla Natasha, cítila som sa hrozne. Hrozne bolo slabé slovo.
Zem podomnou sa mi točil, v hlave mi zvonili zvony a pred očami mi vybuchovali ohňostroje. Moje telo sa chcelo okamžite chcelo zbaviť zvyškov drogy, ktorá ma uspala. O pár sekúnd som bola na všetkých štyrov a zvracala som. Prestala som až keď som mala pocit, že som vyvracala aj svoje vnútornosti. Ústa som si utrela chrbtom ruky a postavila som sa. V hlave sa mi krútila už menej a pohlad celkom triezvi. Zvratky som nechala tak a podišla som k stolu.
Bol na ňom papier so slúchadlom. Papier som vzala do ruky, rozpoznala som Tonyho škrabopis a začala čítať.
Pravdepodobne ma teraz preklínaš, ale ver mi že som to spravil pre teba a pre tvoje dobro....
Ďalej som to už čítať nemohla. Na tieto keci som nemala náladu. Zvlášť keď bol Lukas bol v Nezábudke.
Vzala som si slúchadlo, dala som si ho do ucha a zapla.
„Počúvaj ma ty bastard, hneď ako sa mi dostaneš pod rukou ťa nafetujem, vykastrujem a vypitvem ťa ako rybu.” poviem hneď ako som sa s nimi spojila.
„Aj ja ťa rád počujem a teraz keď si sa už dúfam ukľudnila mám na teba jednú prosbu.” povie Tony.
„Máš smolu, momentálne mám niečo na práci.” poviem a chystám sa na úplne spodné poschodie kde sú quinjety. Stark ma síce sfetoval a preto nemohla odísť s nimi, to však neznamená, že nemôže odísť sama.
„Musím ťa sklamať, ale na dolné poschodie ideš zbytočne. Quinjety sú zaheslované tak aby si ich nemohla použiť. Ich rozlúštenie ti bude trvať dni a navyše ani nevieš ako sa quinjet riadi. Myslela si si, že som až taký hlúpy, že by som nezabezpečil každú tvoju únikovú cestu?”povientony posmešným hlasom a ja zaškrípem zubami. Falcon sa nahlas uchetne.
Hajzel.
„Nechci vedieť čo si práve teraz o tebe myslím. A zaujímal by ma z kade vieš, že som tam šla?”
„Máš na sebe čip.” povie Stark a ja si vtedy všimnem na svojom pyžame malý čip. Ten zo seba strhnem a pomocou čistej energie ho zničím. „Už som ti hovorila, že ťa zabijem?”
„Nemáme čas na vaše bezvýznamné doťahovačky. Beth choď do Tonyho dielne, máš tam sken budovy kde je Nezábudka. Budeš nás navigovať ak ich chceme zničiť a oslobodiť Lukasa budeme musieť vedieť o každej jednej zákrute a uličke.” povie Natasha. Uvedomím si, že má pravdu. Aj keď nie veľmi nadšene, ale poslúchnem ju a mierim do Tonyho dielne.
„Kód je...” nestihne dopovedať Tony, lebo mu skočím do reči: „Viem aký je kód.”
Dvere sa otvoria a ja vojdem do vnútra. „Kde presne by ten sken mal byť?”
„Friday, prehraj je to.” povie Stark. Hneď ako to povedal v strede miestnosti sa objavil sken každého poschodia. Videla som každú uličku, každé schodisko, každú miestnosť v ktorej má mučili. Na chvíľu ma zmrazí. Všetko čo som tam prežila na mňa kričí a útočí. Cítim tú samotu a beznádej čo so mnou vtedy lomcovala. Už chápem prečo mi Tony nedovolil tam ísť.
To však neznamená, že s ním súhlasím alebo že už sa na neho nehnevám. Musela som však na to teraz zabudnúť. Aspoň dokým nebude Lukas v bezpečí.
„Všetko v pohode?” spýta sa Wanda keď som dlho ticho.
„Áno len rozmýšľam.” poviem lepšie sa pozriem na skeny.
„Nad čím?” spýta sa Falcon.
„Krtko povedal, že Lukas si prejde všetkým čím ja. Ja som prvý deň prespala po tej droge, takže Lukas pravdepodobne bude sfetovaný v cele v ktorej som bola ja alebo bude pri Krkovi v jeho kancelárii.” poviem a zapozerám sa na skeny druhého a prevého poschodia. Obidve poschodia sú pod zemi. „Nič sa tam nezmenilo, takže predpokladám že Krtkova kancelária bude na druhom poschodí presne v strede. Keď bude v cele tak bude na spodnom poschodí úplne vzadu na pravo. Presnejšie vás navediem potom, ale prvé sa pôjdete pozrieť do ciel a zapamätajte si držte pri sebe, skôr si tak všimnete Krtka.” vysypem zo seba všetky informácie.
„Keď sme už pri Krtkovi tak nemáš nejaký typ ako ho zabiť?” spýta sa Falcon.
„Najlepšie by bolo keby ste sa mu úplné vyhol, ale keď ho stretnete vytvorte kruh aby ste neočakávali útok zo zadu. Najzrateľnejší je keď sa telepartuje vtedy zaútočte.” poviem a ďalej študujem skeny. Východova cesta je len jedna a rovnako k nej vedie len jedna cesta. Čo dáva Nezábudke určitú výhodu. Taktiež predpokladám, že nás očakávajú.
Potom už iba nasledovali kecy ohľadom taktiky útoku.
Prešlo desať minút, keď Tony znova prehovoril: „Beth sme tam.”
„Okej nezabudnite rovno potom výťahom na posledné poschodie, potom odbočka v pravo, potom rovno, neskôr do ľava a ste tam. Mal by byť v poslednej cele v ľavom rohu. Držte sa celý čas pri sebe.” poviem a vtom sa ozve výhub. Tony rozbil oceľové dvere a Avengers vstúpili do vnútra.
Misia sa začala.Ahojte dúfam, že sa vám kapitola páčila a ospravedlňujem sa za gramatické chyby. Taktiež sa ospravedlňujem, že kapitola vyšla neskôr ako som plánovala, ale bola som mimo domu. Dúfam, že som vás neunudila k smrti, ale sľubujem, že ďalšia kapitola už bude napínavá. Budem rada za každú podporu, vote alebo koment! Teším sa na vás v nedeľu s novou kapitolou. Ľúbim vás a Čauky!♥
YOU ARE READING
Inhuman 2
FantasyBeth si naplno užíva nový život. Obyčajný život. Čaká ju škola, nový ľudia a nové skúsenosti. Je rozhodnutá nechať minulosť za sebou. No čo keď jej život nebude tak obyčajný ako si predstavovala? Čo keď ju dobehnú tiene minulosti a v jej život...