Ruang Tamu
"Asal kau gi potong rambut budak tu minhee?", tanya wooseok.
"Dah dia makan ramen aku sesuka hati, aku potong ah rambut dia. Tak tahu pulak dia marah sampai macam tu", minhee pout.
"Adu kau ni, kan tak pepasal kena taekwondo ngan minah tu", mereka hanya mampu menggelengkan kepala. ha lenkali buat ah lagi.
.
.
Disebabkan aisha masih marahkan minhee, dia langsung tak keluar dari bilik sungjoon. Bukan dia je, yang lain pun sama langsung tak keluar dari bilik.
"Aisha, kau ok tak?"
"Erm ok je, tapi haih rambut akuu"
"Takpelah, nanti dia tumbuh balik kan. Dah lah rileks je okay", sungjoon cuba menenangkan aisha yang masih bersedih atas pemergian rambutnya.
"Ha ni dah taknak keluar ke acane? Aku lapar ni weh", hayoun yang sentiasa dengan mood lapar dia tu merungut.
"Ish kau ni, ha yelah jom keluar", ajak chaemin.
"Makan kat dapur ke unnie?", tanya haerin.
"Takyah, kita makan je kat luar. Unnie taknak ah kang tengah makan tetiba gaduh, korang tu bukan boleh duk diam", yang lain tersipu malu. Hokaloh gedik tul.
Dorang semua bersiap siap nak keluar. Dah siap, diorang keluar dari bilik tu ramai2. Seungwoo yang nampak diorang tu tegur
"korang nak gi mana?", tanya seungwoo.
"Nak makan kat luar"
"la asal makan kat luar pulak? Boleh je kan makan kat rumah?"
"Aku bukan apa, aku taknak hilangkan mood makan aku dengan beruk2 ni bergaduh", jawab chaemin.
"Unnie panggil kitorang beruk unnie? Hiks sampai hati unnie", halah drama sungguh lah si yihyeon ni.
"Ngade lah kau, dah jom", mereka berlalu pergi meninggalkan jejaka2 itu dirumah.
.
.
RestoranCikSejah
"Acik!! Roti canai banjir satuu!!", teriak hayoun.
"Kau ingat ni mamak ke anot?", sungjoon tunjal kepala hayoun. Berhuhu lah dia kat situ.
"Dah dah order makanan apa korang nak, unnie belanja", wahh chaemin kayo
"Wahh sayangg unnieeee!", diorang peluk chaemin kat situ membuatkan manusia2 dalam kedai tu pandang ke arah mereka.
"Oi sudah2, aku malu ni oi", mereka lepaskan pelukan dan mula order makanan yang ingin dilahap.
Lepas makanan semua dah sampai, diorang apa lagi ha macam tak makan sebulan. Ish3 teruk tul. Tiba2 ada seorang lelaki yang berdiri depan meja diorang.
"Hi", terus semua buat2 sopan. Oh korang kemain eh depan beruk2 kat rumah tu macam setan makan, depan laki lain sopan santun eh.
"Eh jaemin", nak tahu tak kenapa semua terkejut? Sebab hoona tegur jaemin macam dah lama kenal.
"Kau rapat ke ngan dia?", aisha tanya dalam nada berbisik.
"Rapat jugaklah, dia classmate aku kan. Dia lah yang banyak tolong aku dalam kelas pun", jawab hoona juga dalam nada yang berbisik.
"Ha kau nak apa?", amboi haerinnn gangster sungguh nadanya.
"Err taknak pape pun, just yelah terserempak kan. Saje nak tegur", jawab jaemin.
YOU ARE READING
[OG] CRUSH AKU WOOSATAN || Kim Wooseok
RandomHan Sungjoon merupakan seorang perempuan yang menyukai seorang lelaki dari kelas sebelahnya iaitu Kim Wooseok Kim Wooseok merupakan seorang pretty boy yang cerewet, berlagak, riak, pangai cam hanot dan lain2 lagi. Mampukah sungjoon menambat hati woo...