Memandangkan waktu rehat masih berbaki 45minit, aisha, yihyeon dan hoona duduk bersama-sama di rooftop.
[kenapa 45minit? Sekolah drg rehat sejam. Ye tahu tak logik, tapi ikut suka aku ah nak letak pe pun HAHAHAHAHAHA ]
"Hoona, kau nak tahu tak pasal kitorang semua?", hoona mengangguk dengan excitednya.
"Ok kau dengar eh kitorang cerita", maka aisha dan yihyeon cerita semua pasal diorang secara detail.
Sungjoon crush dekat wooseok tapi wooseok macam ni, dongpyo macam mana, minhee macam mana yang lain macam mana semua diorang cerita ah. Satu pun tak tinggal. Even crush dorang taeyoung, new[tbz], serim, hyunjae pun semua diorang cerita ah sampai si hoona tu tahu dah semua benda pasal diorang even baru sehari kenal rapat.
Chaemin,sungjoon,hayoun dan haerin takde bersama diorang sebab chaemin dia pergi tolong cikgu kemas library. Haerin pula pergi memantau junior2nya dalam bilik latihan taekwondo.
Sungjoon berada di dalam kelas, dia menulis diarynya sebab excited petang ni nak jumpa wooseok dan tengah fikir nak pakai baju apa biar nampak cantik depan mata wooseok. Hayoun pula pergi tawaf satu sekolah sebab tu memang rutin harian dia.
.
.
.
.Habis rehat
Hoona masuk ke dalam kelasnya dan eunsang, dongpyo dan hyeongjun telah pun berada di dalam kelas. Hoona duduk di tempatnya.
"Awak rehat dengan siapa tadi?", tanya eunsang, caring. Elele
"Chaemin unnie, hayoun unnie, sungjoon unnie, haerin unnie, aisha and yihyeon", jawab hoona.
"WHATTT?!! Kau rehat dengan singa2 taguna tu?!!", melebih lebih lak dongpyo ni.
"Tak baik lah kau cakap macam tu, diorang baik tau", kata hoona, backup diorang.
"Huh, baik mendenya. Kau tahu tak diorang tu pernah bagi kitorang ni makan rice ball inti bawang merah dengan madu fake?!", kata dongpyo. Masih tak puas hati dengan kejadian haritu.
"Eh tapi bukan ke kau yang cari pasal dulu? Kau tumpahkan air coke dekat kasut yihyeon kan?", terus terdiam dongpyo.
"Haah, memang dia yang cari pasal dulu pun. Dia ni memang, gedik. Spesies wooseok hyung", kata eunsang.
"Eh eh kau, pahal kutuk2 aku?", kata dongpyo.
"Aku tak kutuk, aku cakap benda betul je ha. Pe masalah kau", balas eunsang.
"Oi, sudahlah tu. Takguna pun korang gaduh, lamak. Aku hempuk seko2 kang tahu lah", hyeongjun memberhentikan mereka daripada terus bertengkar. Nasib lah hyeongjun ada, kalau tak ha tak tahulah.
.
.
.
.PrettyGegurls!♡
chaemin_park added _hoona's_
yihyeonkiyot
yowww hoonaaaaa_hoona's_
yow hahahahaaisha's_kim
ohyeahhh maknae dah ada 3!park.haerin_
takyah saited sangat eh, unnie line tetap 4😛aisha's_kim
aloo yelah2chaemin_park
Ha takyah nak gaduh2 muda ke tua eh. Unnie ni ha tetap paling tua antara korang.
YOU ARE READING
[OG] CRUSH AKU WOOSATAN || Kim Wooseok
De TodoHan Sungjoon merupakan seorang perempuan yang menyukai seorang lelaki dari kelas sebelahnya iaitu Kim Wooseok Kim Wooseok merupakan seorang pretty boy yang cerewet, berlagak, riak, pangai cam hanot dan lain2 lagi. Mampukah sungjoon menambat hati woo...