Altı

1.1K 98 242
                                    

Taehyung aralarında bir-iki metre kala durduğunda o da karanlığın içinden çıkıp kendini gösterdi.

Hala yıllar önceki gibi göz alıcıydı. Sakallarıyla çok daha çekici görünüyordu. Dişlerinin arasında tuttuğu sigarasını yere tükürüp ayak ucuyla ezdi.

"Vay vay vayy, gay Kim Taehyung utanç ve nefretle terk ettiği kasabasına küçük sevgilisiyle dönüyor." dedi pis bir sırıtışla.

"Cehennemin dibine kadar yolun var Minhyuk."

"O zaman neden yanıma geldin ha Taehani?"

"Sakın bana öyle seslenmeye cüret etme."

"Ha Taehani? Küçük, masum ve güzel sevgilinden uzak durmamı mı söyleyeceksin yoksa?"

"Evet. Sakın ona yaklaşmaya cüret etme. Bedelini ağır ödersin."

Minhyuk büyük bir kahkaha attı.

"Küçük Taehyung büyümüş de abisini tehdit ediyormuş."

"Senden ölesiye nefret ediyorum Lee Minhyuk."

"Ahahah, bunu anlamak pek zor değil Taehani. Benimki dışındaki tüm standları gezmeniz kalbimi kırdı açıkçası."

"Siktir ordan. Buraya gelmek bir hataydı. Bir daha olmayacak." dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı.

"Söylesene Taehyung! Seni bu kadar korkutan ne?" dedi Minhyuk ciddi bir şekilde.

Taehyung olduğu yerde durdu.

"Sana yaptıklarımın onu korkutup kaçıracağından mı? Ona aşık olmana rağmen kuzeninle yaptıklarının"doğru olmadığını" bildiğinden mi? Neden korkuyorsun ha Kim Taehyung?! Neden beni uzak tutmak konusunda bu kadar ısrarcısın? "

"Çünkü," dedi Taehyung yüzünü Minhyuk'a dönerek.

"Senden nefret ediyorum lanet herif. Ve sen yalanlarınla Jimin'in aklını karıştırabilecek kadar iğrenç bir pisliksin."

"Demek adı Jimin. Uke olmak çocuğun kaderinde varmış resmen."

"Kes sesini."

"Ayrıca yalanlarımla onun aklını karıştırmak mı? Altıma yatan sen değil miydin Kim Taehyung?"

"Kes sesini dedim."

"Benim tüm fantezilerimi uygulamayı kabul eden de sendin, yanılıyor muyum?"

Taehyung Minhyuk'a sert bir yumruk geçirdi.

"Bu konu hakkında tek kelime daha edersen, tek bir yumrukla kurtulamazsın." dedi ve hızlıca arabaya doğru ilerledi.

Minhyuk ise kanayan dudağını tutarak sırıttı.

"Aşkının karşılığını almak seni çok değiştirmiş Taehyung. Aslında düşünüyordum da Jimin denen çocuğa baktığın gibi bana baksaydın her şey daha zevkli olurdu."

Taehyung öfkeyle arabanın kapısını sertçe açtı. Ancak arkada uyuyan Jimin'i gördüğünde duraksadı. Onu uyandırmak istemediği için öfkesini şimdilik içine attı.

"Taehyung?" dedi Jimin uykulu bir sesle.

"Burdayım bebeğim."

Taehyung'un yatıştırıcı sesini duyduğundaysa gülümseyerek uykusuna döndü.

"Bu dünya için fazla güzelsin Jimin, çok fazla güzelsin." dedi Taehyung onu dikiz aynasından izlerken.

Jimin'in apartmanına ulaştıklarında Taehyung arabayı sitenin garajına park etti. Onu kucağına alarak arabadan indirdi ve Jimin'in dairesine çıkmaya başladı. Kendi anahtarıyla içeri girip Jimin'i yatağa hafifçe bıraktığında Jimin gözlerini açtı.

"Taehyung? Eve mi geldik?"

"Evet Chimmy."

Jimin yavaşça doğruluktan sonra ayağa kalktı ve üstündekileri çıkarttı. Üzerinde sadece boxerıyla yatağın içine girdi.

Taehyung yutkunduktan sonra "Pijamalarını giymeyecek misin?" dedi.

"Üşeniyorum Taehyung-shi. Sen de üstündekileri çıkarıp yanıma gelsene."

Taehyung da sırıtarak üstündekileri çıkardı. Yatağın içine girip Jimin'in beline sarıldı. Tenlerinin birbirine değiyor oluşu Jimin'i çıldırtıyordu.

Taehyung elini Jimin'in çıplak vücudunda gezdirmeye başladı.

Jimin titrek ve alçak bir sesle inledi.

Taehyung eliyle Jimin'in saçının bir tutamını kulağının arkasına sıkıştırdı ve kulağına fısıldadı.

"Uyu artık Park Jimin."

Smut ister misiniz? :)))

Dengesiz: Gerçek Hayat - Vmin - [TAMAMLANDI ✔️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin