"Hey Jimin-ah, yeni gelen çocuğu gördün mü?"
"Hayır, kim ki?"
"Adı Jeon Jeongguk'muş. Çok sessiz sakin birine benziyor, aha bak orada işte."
Jimin arkasını dönerek sınıfın kapısına baktığında saçının yarısı pembe yarısı siyah olan, siyah boğazlı bir kazak ve siyah yırtık pantolon giymiş bir çocuk gördü.
Birkaç saniye bakıştılar ancak bu bakışmayı Jungkook'un yanına gelen birkaç kız bozdu. Bunun üzerine Jimin de önüne dönerek sırasına oturdu.
"Onu bir yerlerden hatırlıyorum sanki Chaeyoung."
"Aslında düşündüm de, bu çocuk komada gördüğün rüyalardaki çocuğa benzemiyor mu? Adı da Jeongguk, senin rüyalarındaki de Jungkook'tu. Değil mi?"
"Evet, benziyor aslında. Ama onu daha önce gördüğümü sanmıyorum nasıl rüyalarıma girsin ki?"
"Sadece rüyalarından tanıdık geldiğine emin misin?" diye sordu Chae tek kaşını kaldırarak.
Jimin ise ofladı ve tekrar Jeon'a bakmak için kafasını çevirdi. O sırada göz göze geldiler. Jimin hafifçe gülümsedi ve önüne döndü. Jeon ise Jimin'e bakmayı sürdürdü. Ancak biraz sonra hoca sınıfa geldiğinde bakışlarını çekmek zorunda kaldı.
- 15 YIL ÖNCE -
"Hey! Kook-ah! İyi misin?" diye sordu minik Jimin Jungkook'un yanına koşarken.
"İyiyim Jimin, sadece düştüm abartma."
"Ama ben sana aşığım nasıl abartmam?"
"Şunu söyleyip durma, erkekler erkeklere aşık olamaz."
"Ama ben aşığım işte!"
"Saçmalamayı kes, yoksa seninle daha fazla oynamam."
"Üzgünüm, seni sinirlendirmek istememiştim."
"Önemli değil, sadece böyle saçma şeyler söyleme."
"Peki."
Jungkook ayağa kalktıktan sonra bisikletini garaja götürdü ve Jimin'le beraber dondurmacıya doğru yürüdüler. İki dondurma alıp nehre bakan bir banka oturup dondurmalarını yemeye başladılar.
"Kookie?"
"Efendim?"
"Yıllar sonra da arkadaş oluruz dimi?"
"Oluruz tabii ki Jiminie, seni hiç bırakmam."
"Ben de seni hiç bırakmam. Sen benim en iyi arkadaşımsın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz: Gerçek Hayat - Vmin - [TAMAMLANDI ✔️]
FanficDengesiz kitabının ikincisi. İlk kitabı okumadıysanız önce onu okumanızı tavsiye ederim. Jimin komadan uyandıktan sonra her şey daha mı güzel olacaktı? Sanırım bunu okumadan asla bilemeyeceksiniz.