Kayla's P.O.V
Aku baru je selesai kuliah hari ni. Hmm ingat nak terus pergi Academy untuk mengajar piano pulak. Hmm terasa awal pulak kali ni. Hmm takpelah aku nak pergi Family Mart la. Nasib baik dekat je. So boleh la aku jalan je ke Family Mart.
Hyunjin cakap nak amik aku lepas kelas. Hmm tapi aku cakap kat dia takyah sebab tak nak susahkan dia pulak. Aku tak nak la orang kata aku ni amik kesempatan kat bapak orang pulak. Tapi dia sendiri yang nak so aku takleh la nak bantah lagi. Dia rela nak hantar aku ke academy hmm okei la.
Sementara tunggu dia, baik aku cari makanan dulu. Perut aku mula la buat bunyi harimau mengaum. Aku pon beli la triangle kimbab, susu banana satu. Hmm jadi la untuk aku alas perut. Aku mencari susu banana yang menjadi favourite aku and aku terjumpa.
Wahhh nasib tinggal satu je lagi.
Aku ingin mencapai susu itu tapi ada tangan yang merembat. Aku menutup mataku. Alaaaa susu banana aku. Susu limited edition tu!!
"Ermmm saya jumpa dulu..." kata Kayla lalu membuka mata dia. Dia terlihat seorang lelaki yang berambut blonde dan agak tinggi memandang ke arah dia.
Aku terkedu melihat dia. No comment...
"Ohhh yeke? Hmmm takpelahh awak amik je la" kata dia lalu menyerahkan susu itu kepada aku. Aku mengambilnya.
"Takpe ke? Hmm kalau awak nak sangat awak amik la." kata aku lagi. Dia hanya menggeleng.
"Takpe ii. Awak amik la... saya boleh amik yang lain." kata dia lalu mengambil air yang lain.
"Terima kasih..." kata aku lalu pergi ke kaunter untuk membayar. Dia beratur di belakang aku.
"Hmm awak student Seoul Uni ke?" soal dia. Aku mengangguk lagi.
"Yupp... awak pon student ke?" soal Aku. Dia hanya mengangguk.
"Nae. Saya pon student Seoul Uni. Hmm patutlah saya rasa saya pernah nampak awak sebelum ni. Nama awak apa?" soal dia.
"Nama saya Park Kayla Hyunjie, panggil saya Kayla or Kay. Saya tak kisah memana..." kata Kayla. Dia hanya tersenyum. Wahhhh manisnya senyuman dia.
"Hai, nama saya Choi Yeonjun. Selamat berkenalan, Kayla-sshi." kata Dia. Aku hanya tersenyum dan mengangguk. Yeonjun? Quite good.
"Selamat berkenalan jugak." kata aku lalu duduk di pondok berhampiran. Aku terlupa pasal Hyunjin sekejap.
"Nak duduk sini boleh?" soal Yeonjun. Aku hanya mengangguk dan dia duduk. Agak lama jugak kami berborak. Tiba ii, phone aku berbunyi. Ternyata daripada Hyunjin.
"Hello?"
"Awak kat mana?"
"Hmmm saya kat Family Mart sebelah Uni ni. Hmm saya lapar tu yang singgah dulu." kata Aku sambil melihat keadaan sekeliling. Kot ii la Hyunjin ni dah sampai ke.
YOU ARE READING
「 C 」SKZ AF; ❛❛The Babysitter❜❜
FanfictionBabysit the idol kids? Status: Completed✅ Start: 25/06/20 End: 18/07/20