Wyjąłem z kieszeni klucze i trzymając w drugiej ręce torbę, otworzyłem drzwi i wszedłem do domu. Po kolejnej nieprzespanej nocy, miałem nadzieję, że w końcu odeśpię cały tydzień, lecz los chciał inaczej. Mój sąsiad postanowił zrobić sobie remont. Przekląłem pod nosem otwierając laptopa i logując się na jeden z portali, na którym ostatnio założyłem sobie konto.
Gdy mój mozolnie chodzący internet wreszcie załadował stronę, wszedłem na swój profil.
— Mogłem wybrać lepsze zdjęcie... — powiedziałem do siebie i zauważyłem małą cyferkę przy kopercie.
Kliknąłem w ikonkę. „The8”? A myślałem, że to ja jestem mało kreatywny, jeśli chodzi o wymyślanie nicków. Zacząłem czytać wiadomość, którą napisał.
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
Od: The8
Cześć!
Widzę, że dużo nas łączy, czytając Twój opis miałem wrażenie jakbyś opisywał mnie!😂 Też uwielbiam taniec i śpiew! Widzę, że trenujesz wushu...
Mam się bać? Hahaha~
Nawiasem mówiąc... Kurde, nie wiem jak to powiedzieć😅 A raczej napisać... Bo nigdzie nie zawarłeś o tym informacji... Spodobałeś mi się...
Znaczy! Przystojny jesteś...
Ugh, pogrążam się...
W każdym razie, wydajesz się naprawdę fajny!░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
Z otwartą buzią patrzyłem na słowa, które napisał. Wszedłem na jego profil. Szczęka opadła mi jeszcze niżej, gdy zobaczyłem jego zdjęcie.
— S-słodziak... Cholera, mieszka na drugim końcu Seulu!
Zawiodłem się trochę, nie mogę powiedzieć, że nie. Przeczytałem jego opis i muszę przyznać, że miał rację. Rzeczywiście jesteśmy podobni. Ciekawe, co tu robi... Powinienem coś odpisać.
— Tylko co? — zapytałem sam siebie, a mój głos rozniósł się po małej kawalerce.
Myślałem, że nikt się nie odezwie i skończę na przeglądaniu profili innych, a tu proszę... Co robić? Po kilku minutach wpatrywania się w jego zdjęcie wstałem i poszedłem wziąć prysznic.
CZYTASZ
Network Love | JunHao [✓]
Romance☽ Zanim cię poznałem, świat wydawał się taki duży. Nie wiedziałem co jest czym, byłem zagubiony. Teraz zdałem sobie sprawę, że to ciebie podświadomie szukałem. ☾ ••••••• Ship: 〖Junhui x Minghao〗 ••••••• { texting; miłość; humor; fluff } ••••••• Pios...