part 5

220 44 15
                                    


Like the passing words of someone who comforted me, it’s not so easy to forget just a handspan-sized piece of memories.

درست مثل حرفهایی که کسی که آرومم میکرد میزد، فراموش کردن حتی بخش کوچیکی ازاین خاطرات، آسون نیست.🍃

IU ft. Suga - Eight

*********************************

"پسرم شبت چطور بود ؟"

"عالی بود . خیلی با هیونگ خوش گذشت ، کاشکی از اینجا نمیرفت ؛ دلم براش خیلی تنگ میشه "

"منم دلم براش تنگ میشه . در نبود یونگی ، هوسوک خیلی کمکمون کرد . اون هم مثل یونگی برام عزیزه ."

"اومم البته وقتی یونگی هیونگ بهش زنگ زد؛ هوبی هیونگ گفت که احتمالا باید چند وقته دیگه هم بمونه . نمیدونم چرا؟!!"

"امیدوارم مشکلی پیش نیومده باشه . هوسوک واقعا برای اینکه به اینجا برسه خیلی زحمت کشید."

"منم "
(  نمیدونم ، چرا ولی حس خوبی به اون تلفن نداشتم ؛احساس میکردم این قراره شروع یه دردسر باشه ، امیدوارم که حسم اشتباه کرده باشه. )

*فلش بک *
                                                     ~~~~~~~~

صدای  بلند موزیک توی بار پخش شده بود .
جانگ کوک و جیهوپ توی بخش VIP بار  نشسته بودند و نوشیدنی میخوردند .

"هی کوک ، نمیخوای بری با اون دختره برقصی ، از اول شب چشماش روی توئه.میترسم  سوراخ بشی "

"من ازش خوشم نمیاد هیونگ ."

"ولی خوشگله ها ، تقصیر خودته امشب بیش از حد خوشگل کردی ."

" اره هیونگ خوشگله ، ولی خب میدونی سلیقه من نیست . وای ، هیونگ داره میاد این سمتی . لطفا دست به سرش کن . "

"متاسفم کوکی ، یونگ داره زنگ میزنه باید جوابشو بدم خودت باید از پسش بربیای ."

و بعد با یه چشمک سمتی جایی رفت که صدای موزیک کمتر باشه تا بتونه راحت با یونگی حرف بزنه .

"لعنت به این شانس "

جانگ کوک زیر لب زمزمه کرد و یه قلپ دیگه از نوشیدنیش خورد .

"هی سلام، اسم من ساناست . میشه یکم باهم حرف بزنیم ؟ "

دختر با لحن لوسی   در حالی که  به جانگ کوک نگاه میکرد گفت .

"امم ... سلام .. خب باشه بیا بشین . منم جانگ کوکم. "

صندلی که تا چند  دقیقه پیش متعلق به هوسوک بود رو عقب کشید تا اون دختر بتونه روش بشینه .

"ممنون. "
                                                                   ...
                                                                    ..
                                                                     .

 °•Jeon' Cafe'☕•° Where stories live. Discover now