تهیونگ همون طور که به ساعتش نگاه میکرد یه آبمیوه دیگه هم سفارش داد .
"هوفف بازم من با این بشر قرار گذاشتم ؛این دیر کرد ."
در همین حین ، بکهیون وارد کافه شد و بعد از پیدا کردن تهیونگ ، سمتش اومد و پشت میز نشست که با یک تهیونگ غرغرو و اخمو مواجه شد .
_"چی شده؟؟! بازم یکم دیر کردم ، تو داری غر میزنی ؟"
" یاااااا ، اگه تو به 45 دقیقه میگی یکم ، خب باشه من حرفی ندارم . چی میخوری ؟ :"
تهیونگ انگار نه انگار که تا چند دقیقه پیش در حال غر زدن سر کل دنیا و بکهیون بود . لبخند مستطیلی شکلشو تحویل بکهیون داد .
"یه لاته . من هنوز نمیدونم تو چرا قهوه دوست نداری ؟"
"نه این که دوست نداشته باشم ولی هیچ کدومشون اون عطر و مزه رو که باید داشته باشه نداره . بیخیال "
" قانع نشدم ولی چی بگم بهت اخه "
"هیچی نمیخواد بگی بکهیونی ، بیا نوشیدنی هامونو بخوریم زودتر بریم ؛ کلی کار داریم . به خاطر تو کلی اینجا وقتم تلف شد "
"تو که دوباره داری غر میزنی ؟؟"
........****.........*****......~~
"جناب کیم ، خوش اومدید . "
"ممنون لی ، امروز من و بکهیون ، قراره موهامونو رنگ کنیم . "
"تهیونگ یادم نمیاد بهت گفته باشم میخوام موهامو رنگ کنم !!"
بکهیون با ابروهای بالا رفته و چشم غره مخصوصش رو به تهیونگ گفت .
"بک ، عزیزم رنگ موهات دیگه قدیمی شده . تازه میخوام رنگشم ، خودم برات انتخاب کنم ."
بکهیون درحالی که لباش آویزون شده بود ؛ دستشو توی موهاش فرو کرد و گفت :
"مگه موهام چشه اخهه.""هیچی ، فقط یکم بیش از حد کسل کننده شده . چند وقته رنگشون نکردی ؟"
"یااااا تو امروز همش داری منو دست میندازی هاا ."
"میخوام چانیول رو سوپرایز کنم ، همکاری کن دیگه ."
"سوپرایز کردن چانیول ، چه ربطی به موهای من داره اخهه.... بعدشم اون دوست پسر منه تو میخوای سوپرایزش کنی ؟"
"اگه صبر کنی ، میفهمی؛ و مطمئن باش به خاطرش ازم تشکر میکنی "
بعد از این حرف خندید و چشمکی به بکهیون زد .
"یاااا تهیونگ ، داری خطرناک میشی ."
...........~~~~~~~..........
بعد از تموم شدن کار موهای تهیونگ ، بکهیون سمتش اومد در حالی که به موهای تهیونگ خیره شده بود گفت :
"واوو ته ، این رنگ خیلی بهت میاد . لعنتی این خیلی خاصه . "
VOCÊ ESTÁ LENDO
°•Jeon' Cafe'☕•°
Fanfic~~~~~~~~~~~ •Jeon' Cafe'☕• ~~~~~~~~~~~ 🌼"You're that; "Once in a life time dreams come true". تو همونی هستی که میگن ؛ "یه روزی تو زندگی رویاها به حقیقت تبدیل میشن". اون پسر برای من همون فرد بود...✨✨✨✨ ☘☘☘☘♡☘☘☘ ▪️Main Couple: #VKOOK / #KOOKV ▪Ot...