'Merhaba ben Melis Bayar. Tekirdağ'dan buraya yeni taşındık. Umarım bu iki seneyi güzelce geçiririz.'
Hocanın yanında kendimi sınıfa tanıttıktan sonra boş bir sıraya oturdum. Sınıftakiler dikkatlice beni izliyorlardı. Evet yeni gelen olmak zordu ama alışmıştım artık. Bu ilk değildi fakat umarım son olurdu.
Evet adımı öğrendiniz. Melis Bayar. 11. sınıfa giden matematikle aşk yaşayan biriyim işte. Boy desen Allah boydan almış akla vermiş desem hiç yalan olmaz.
Şansımı seveyim ki dersimiz matematikti. Sınıfta kimse bir tanışma hareketinde bulunmamıştı fakat bunu derste olduğumuza bağlıyordum. Açıkçası şuana kadar hiç arkadaşım olmamıştı o yüzden pek de umursamıyordum.
Zilin çalmasıyla bir anda tüm sınıf etrafıma toplanmıştı.
'Selaam'
'Tanışalım mı'
'Nerden geldin'
'Zeki misin' gibi gibi bir çok soru sordular. Herkese cevap vermeye çalışırken zil çalmıştı tekrardan. Aslında sevmiştim sınıfı. Cana yakın gibilerdi.Her tenefüs özellikle kızların yanıma gelmesiyle dolu dolu geçmişti. Zaten hiçbir zaman erkeklerle konuşan ya da erkekler tarafından beğenilen bir tip olmamıştım. Böylesi daha iyidi.
.
.
Koca ve heyecanlı bir günün ardından eve gelmiştim. Yeni ev yeni okul ve yeni bir hayat. Doğduğum şehre dönmek mutluluk veriyordu bana. İstanbul.. Hayata gözlerimi açtığım şehir, gözlerimi kapatmayı umduğum cennet...
.
.
Selaaaam! Ay yeni bir texting yazmaya karar verdiiiiim jesjsbzueb Vallahi duygusal şeyler yazamadığım için kendimi texting yazmaya veriyorum. Umarım beğenirsiniz 🙏🏼 Haydi devam okumaya 💪