bsa/12

303 12 1
                                    

Cem benimle önemli bir şey konuşmak için beni bahçeye çağırmıştı öğle arasinda. Ne diyecek merak ettiğimden hemen indim bahçeye.

Etrafıma bakarken Cem'in bir ağacın altında oturduğunu gördüm ben de yanına gidip yere oturdum.

-Ee Cem ne dicen?

-Melis.. biliyorum benden nefret ediyorsun ama ben seninle arkadaş olmak istiyorum

-Cem. Bak saçma sapan bir sey yüzünden iyi bir şekilde tanışmadık ama herkes için ikinci bir şans vardır bence.

Hemen yüzü aydınlandı. Ben de sevinmiştim açıkçası.

-Ben çok çok teşekkür ederim.

Tebessüm edip yerden kalktım.

-Ee kanka hadi kalk kantine gidek

O da ayağa kalktıktan sonra beraber kantine gittik. Cem bize yemek alırken ben de masada oturmuş onu bekliyordum.

O sırada abim ve tayfası masama kuruldular. Anlamıyorum ben neden abimi sadece kanatindeyken görüyordum !

Abimin bana attığı sorgulayıcı bakışlar eşliğinde Cem'in bana aldığı tostu yiyordum.

-Cem bak bu abim önceden görmüştün zaten yanındakiler de arkadaşları. Ozan konuşmaya başladı.

-Baksana Kerim kardeşlerimizin arkadaş çıkması ne güzel değil mi?

Ben şok olmuş bir şekilde bi ozana bi ceme bakıyordum. Aslında benziyorlardı da ama şaşırmıştım.

Neredeyse yirmi dakikadır abimin kankalarıyla sohbet ediyorduk. O sırada anonimden mesaj geldi.

053* *** ****: Cem iyi çocuktur ama şu salak abisine dikkat et. Pek tekin değil

Melis: o niyeymiş

053* *** ****: görürsün zamanı gelince

Niye böyle dedi bilmiyorum ama ön yargılı olmamam gerekti. Of ya tüm keyfimin içine edilmişti anonim sağolsun.

Zil çalınca abimler bizden önce kalkıp gittiler. Biz de cemle beraber bizim kata çıktık. Sınıflarımız yan yanaydı zaten.

-Şey.. Melis çıkışta sahile gidelim mi? İçimi dökmek istiyorum da

-olur

O an hiç düşünmeden içimden geldiği gibi cevap verdim.

053* *** ****: o sahili yakma isteği çık aklımdan

Melis: e yok artık lan

Melis: we are just friends

053* *** ****: inşallah vallahi de katliam çıkarırım

Melis: oyş oyş bilinmeyen beni mi kıskanırmış

053* *** ****: tabi olum seven kıskanır

Melis: pki ben de sevmek istiyorum.

053* *** ****: beni sev.

Melis: umarım anonim umarım seni severim

053* *** ****: ayh bana bo srylwr olyoo

Melis: kensjebsueb şapşal ya

053* *** ****: kızım bak valla kalpten gidicem şimdi

Melis: tamam tamam 💜

053* *** ****: BEN Mİ YANLIŞ GÖRÜYORUM YOKSA SEN BANA KALP Mİ ATTIIIIIIIIIIIN !

Melis: nope doğru görüyorsun

053* *** ****: ben bi ayılayım öyle geliim

053* *** ****/çevrimdışı

Melis: salak ya

Melis/çevrimdışı

.
.
.
Ayyy aklımda o kadar güzel bir kurgu varki heyecandan yazamıyorum inşallah berbat etmem.

Şeeey.. hani şuralarda bir yerde içi boş üzgün bir yıldızcık varya bi tık yapsanız da sevinse yavrucak e tabi ben de. Neyse hadi beğenin yorumlara falan çökün brn de bölüm yazam.

Beni Seven Adam |texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin