11 yıllık okul hayatımda ilk defa servisle gidip geliyordum okula. Ne kadar rahat olduğunu anlatmama gerek yoktu bence. Geçen sene otobüslerden neler çektiğimi anlatsam roman olurdu. Ay her neyse işte.
Sınıfa girdiğimde dün oturduğum sıraya oturdum yine. O sırada yanlış hatırlamıyorsam adının Bade olduğunu hatırladığım sınıf arkadaşım geldi yanıma.
-Selam Melis. Ben Bade. Şey ben sınıf ve okul gruplarının yöneticisiyim de numaranı rica edebilir miyim seni de eklemek için?
Aslında okula alışmak için iyi bir fikir olabilirdi.
-Aslında olur.
Hafif tebessüm edip numarımı söyledim.
Yine gün içinde sınıftakilerle konuşarak günümü geçirmiştim. Üstümdeki okul formaları değişik geliyordu bana. Çünkü geçen sene okuduğum okulda forma yoktu ve isteyen istediğini giyebiliyordu. Güzel bir sistem değildi belki ama rahat olduğu da atlanılamaz bir gerçekti.
Eve gittiğimde aynanın karşısına geçip kendimi incelemeye başladım. Beyaz üst ve siyah pantolondu formalarımız. Her zaman converse giyerdim. Boyum kısaydı belki ama kime ne. Ben kendimi böyle mutlu hissediyordum ve böylesi daha güzeldi.
Kendimi incelemeye dalmışken telefonuma gelen bildirimle hemen bildirimi açtım. Whatsapptan gelmişti mesaj. Okul ve sınıf gruplarından baya mesaj vardı ama onları pas geçip biraz önce gelen mesaja tıkladım. Farklı bir numaraydı. Yani rehberimde kayıtlı olmayan.
053* *** ****: Okulumuza hoş geldin yeni kız.
Melis: Normalde kimsin falan diye sormam gerekiyor ama kimseyi tanımadığım için bir şey demiyorum.
Yani kim olduğunu merak ettim ama koca okul grubunda neredeyse bin kişi vardı. O yüzden pek takmayıp telefonumun kilit tuşuna basıp yatağımın üstüne bıraktım. Bakın bıraktım diyorum çünkü ben bu teknoloji harikasını aldırana kadar aileme kendimi yırttım o kadar. Boru mu bu o kadar para!
053* *** ****: Aslında ben de seni fazla tanımıyorum ama insan tanımadan da bir şeyler hissedebiliyor.
Bu neydi şimdi?!
.
.
Ehehehe anonim de geldiiiiiiğ