Melis: salak (iletilemedi)
Melis: Ne sevgilisi! (iletilemedi)
Melis: Yanlış anladın (iletilemedi)
Melis: iyi be neye inanmak istiyorsan ona inan zaten sinirlerim tepemde (iletilemedi)
Gerizekalı bu anonim. Insan bi dinler dimi yani! Zaten şu özürlü çocuk yüzünden tüm günüm zehir olmuştu. İsmi de Cem'miş. Allah'ım çıldırcam ya. Bugünü atlattım ama yarın ne olacak hiçbir fikrim yok açıkçası.
.
.053* *** ****: sana sinirlenmek istiyorum
053* *** ****: bir daha yazmak istemiyorum
053* *** ****: ama salak kalbim hâlâ seni seviyor
053* *** ****: sen de bir başkasını
053* *** ****: hayır neden söylemedin ki sevgilin olduğunu
Melis: Allah'ın salağı aptaaal benim sevgilim falan yok tamam mı yoook!
053* *** ****: tamam tamam. Ağlama. Melis kızım ağlamasana. Lanet olsun yanına da gelemiyorum
Tüm sinirlerim bozulmuştu. Sabah okula geldiğimden beri Cem nefes aldırmamıştı. Üstüne anonim de yazınca tüm sinirlerim alt üst olmuştu. Bak yine geldi cem
-Melis, neden ağlıyorsun?
Daha fazla dayanamazdım bu saçmalığa.
-Bİ GIT BAŞIMDAN BI SAL BENI YA! SENİN YÜZÜNDEN TAMAM MI?! ÖZÜR DİLERİM TAMAM MI ÖZÜR DİLERİM!
Yüzü bi an üzüntülü bir ifadeye büründü. Üzüntüsü bile sahte onun. Yanıma gelip ellerimi tuttu. Ellerimi ateşe değmiş gibi geri çektim.
-Şey.. asıl ben özür dilerim sadece oyun oynamak istemiştim. Anlaşılan kırdım seni. Özür dilerim
Bahçedeki herkes bize bakıyordu. Daha ikinci haftadan dikkat çekmemek için arkamı dönüp okula girdim. Basketbol oynamaya ihtiyacım vardı ve müzik dinlemeye. Okulun bodrum katında bulunan spor odasına doğru yürüdüm. O sırada peşimde biri vardı ki bu Cem'di. Bir şey demeyip dolaptan eşofmanımı ve tişörtümü çıkarttım. Kabine girip üstümü değiştirdim ve aynadan kendime baktım. Gözlerim kızarmıştı sadece onun dışında başka bir şey yoktu.
Ben kendimden geçmiş gibi basketbol oynarken kulağımdaki kulaklığın çekilmesiyle durdum. Tanımadığım biriydi. Hoş zaten okulda sınıftakilerden ve cemden başka kimseyi tanımıyordum.
-Kimsin bilmiyorum ama buraya başkandan izin almadan girmek yasak. Yenisin galiba
-he ağzına tükürdüğüm yeniyim tamam mı yeni!
Sinirle topu fırlatıp spor salonundan da çıktım. En iyisi sınıfa çıkmak. Ha bu arada ders boştu diye burdayım yoksa hayatta dersi kaçırmam.
Sınıfta sadece adının Bulut olduğunu bildiğim çocuk vardı. Önümdeki sırada oturuyordu. Sırama geçip kulaklıklarımı taktım kulağıma ve başımı sıraya yasladım. Çoğu kişi sevmez ama ben kpop hastasıydım. Stray Kids'in herhangibir şarkısını açıp gözlerimi kapattım. Cem'le konuşmak istemiyordum. Anonimle de. Kimseyle konuşacak havam yoktu açıkçası.
Benim bir abim vardı. Pek abi sayılmaz benden bir yaş büyük sadece. İsmi Kerim. O da bu okulda ama henüz başlayamadı çünkü alerjisi başlamıştı ve evde dinlenmek zorundaydı. Belki burda olsaydı bunları yaşamazdım. Amaan her neyse.
Birinin beni dürtmesiyle kafamı kaldırdım. Bulut sırıtarak bana bakıyordu.
-Melis okulun kız basketbol takımının seçmeleri varmış katılmak ister misin?
İyi de.. Bulut benim basketbol oynadığımı nerden biliyordu?
-Ya öyle bakma sadece seni basketbol oynarken gördüm.
Pek inandırıcı değildi ama neyse.
-Teşekkür ederim. Nerden başvurabilirim?
Ayağa kalktı ve bana da gel dedi. E gidim yani napiim
Bir sınıfın önünde durduk. Ama 12.sınıflardan.. abimin sınıfıydı burası. Camın önünde dışarı bakan çocuğun önünde durduk.
-Abi basketbol için arkadaşımın adını da yazar mısın?
Çocuğun bize dönmesiyle esmer tenine tezat yeşil gözleriyle karşılaştım. Değişik birine benziyordu.
-Tamam
-Adım Melis Bayar sormadınız ama?
Bana öyle ters bi bakış attı ki gören de ne zanneder!
-Sabretseydin soracaktım meraklı.
Meraklı mı? Töbe ya neden bu okulda akıllı biri yoktu?
.
.
053* *** ****: basketbol ha? Kapışırız