Sevmek o kadar güzel bir duyguydu ki.. Hele bir de sevdiğiniz tarafından seviliyorsanız bambaşka bir duyguya dönüşürdü.
Ben hep kendi kendime sormuştum. Seviyor muyum diye. Anonimin ilk yazdığı zamanlar yalan yok onu asla ve asla sevmem dedim, sadece kitaplarda olur öyle şeyler dedim. Sonra farkettim ki sevilmek gerçekten çok özelmiş.
Günler geçiyordu ve ben artık ona alışmaya başladığımı gördüm. Güzel bir kalbi vardı en azından bunu hissettirebiliyordu. Tanımadığım biri çıksaydı anonim, ona alışmam zor olurdu. Ama Ozan.. yani nasıl desem. Sanki yıllardır sevgiliymişiz gibiydik.
Tam tamına 2 ay oldu gerçekleri öğreneli. Balo günü ve ondan sonraki günler.. Dolu dolu 2 ay geçirdik. Hayallerimizi gerçekleştirdik. Abim bizi öğrendiğinde sinirlenmek yerine 'Oh be' diye bir tepki vermişti.
Sınav sonuçları da açıklanmıştı. Abim ve tayfası aynı yerlere verdiler tercihlerini. İzmir'e..
Birbirimizi yeni bulmuşken dört yıl -belki de daha fazla- ayrı zor olacaktı.
Esmer'im: Bebeğim seni çok özledim abini alıp bize gelsenize
Cem olaylarını öğrendiğinde çok sinirlenmişti. Zaten araları pek iyi değildi bu olay da eklenince baya açıldı araları. Cem yurtdışına gitmişti.
Bulut.. O benim sahip olabileceğim en ama en iyi arkadaştı, dosttu. Ozan'ı öz abisi gibi sever, Cem'e de bi o kadar gıcık olurdu. Bulut bizim ilişkimizin gizli kahramanıydı.
Melis: Kölen mi var Esmer'im. Ne o ayağa çağırmalar jebdhdbxh
Onunla uğraşmak hoşuma gidiyordu.
Esmer'im: Allah Allah evimin kadınısın tabi geleceksin ayağıma
Kardeş övdün mü sövdün anlamadım şimdi ben
Melis: ha ha ha
Yazıp gönderdim. Kesin içinden küfür ediyordu.
Hemen dolabıma bir göz attım. Siyah pantolon, geniş mavi gömeğimi ve siyah converslerimi alıp giyindim. Hafif bir makyaj falan yaptıktan sonra abimin odasına kelimenin tam anlamıyla daldım.
O aşkım mı demişti laaaan! Yaktım çıranı abiii. Hem manita yapmış salak insan bi kardeşine de der dimi ya.
Konuşmasını bitirdi ve bana ne var der gibi baktı.
-Aşk olsun abi tabi sen aşık olmuşsun orası ayrı da ama insan kardeşine söylerdi dimi ya!
-Abicim olaylar bildiğin gibi değil. Ben sana sonra anlatırım. Ee sen niye geldin?
Ozan'ı hemen görmek için abimi boşverip Ozan'lara gideceğimizi söyledim. Bakın verdiği tepki aynen şu:
-Biz kız tarafıyız. O gelsin. Ağırdan almalıyız.
-Of abi ooof sanki Ozan'ı bana istemeye gidiyoruz!
-Aslında mantıklı. Hadi gidelim.
Allah'ım sen önce abime biraz akıl fikir sonra da bana sabır ver Ya Rabbim.