Abimle okula giderken yüzünde güller açıyordu.
-Abii
-He gülüm söyle
-Hayrola aşık mı oldun?
Bana anlamaz gözlerle bakarken gözlerimi devirdim.
-Diyorum ki niye bu kadar mutlusun?
-Hiiiç.
Ben diyorum kesin aşık falan olmuş bu. Banane ya!
Ozan, Bulut ve Cem'in de bize katılmasıyla tüm vücudum bir anda kasıldı. Cem kolumdan tutarak biraz daha arkada yürümemizi sağladı. İstemiyordum onunla konuşmayı. Biraz daha hızlanarak abimlere yetiştim. Anonimin cevabından tedirgin olduğum için hâlâ wp'a girmemiştim. İnternete bile bağlanmadım.
Okula vardığımızda saat daha çok erkendi. Biz de kantinde oturmaya karar verdik. Cem bana sinirle bakıp yanımıza gelmedi Bulut da sınıfa çıkmıştı. Yani ben abim ve Ozan tek vardık. Abim bize bir şeyler almak için masadan kalktığında ikimiz yanlız kalmıştık.
-Ee Melis nasılsın?
İçimden bir ses ona abi demem gerektiğini söylüyordu. Yok ya ayıp olur şimdi.
-İyi sen?
-Ben de öyle.
Gülümserken gamzesi belli oluyordu. Onu ilk gördüğümde korkunç geliyordu gözüme sonra farkettim ki insanları diş görünüşleriyle yargılamamamız gerekiyormuş. Gerçekten iyi biriydi. Yani şimdilik öyle.
Abim gelince heyecanla getirdiği bardağa bakıyordum. İnşAllah kahvedir lütfen kahve olsun. Sıcak çikolata mı abi cidden mi ya? Şey bilirsin ya alerjim var hani!
O sırada Ozan önümdeki sıcak çikolatayı kendi kahvesiyle değiştirdi. Galiba bakışlarımdan anladı sevmediğimi. İyi de.. Ona ne?
Sana da iyilik yaramıyor ha! Pis nankör
Of bi sus ya!
-Abin alerjin olduğunu söylemişti.
Pek inandırıcı olmasa da neyse diyerek kapattım konuyu.
Telefonumu elime alıp mobil veriyi açtım. Hazırdım bakmaya.
Esmer'im: sne cidsi olsnszsn oha oha oha
Esmer'im: bi dakka
Esmer'im: ben bi şükür namazı kılmalıyım
Esmer'im: ben ne kadar teşekkür etsem az sana
Esmer'im: bana ve duygularıma bir şans verdin ya senin için ölürüm ben
Esmer'im: beni ağlatabilen tek kişisin
Esmer'im: sonsuzum ol, hep benim ol benimle ol.
Esmer'im: sevmek, sevilmek...
Esmer'im: ben çok çok teşekkür ederim hayatımın anlamı..
Ağlamamam lâzım dimi? Ağlıyorum ama. Ben koşarak lavaboya giderken arkamda şaşkın gözler bırakmıştım.
.
.
.
Yazarken eğleniyorum umarım size de hissettirebiliyorumdur. Sizi seviyoruuuum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Seven Adam |texting|
القصة القصيرة053* *** ****: Okulumuza hoş geldin yeni kız.