Yolda dalgın dalgın yürürken bir bedene toslamamla az kalsın yere düşüyordum ki biri tuttu demek isterdim ama sülük gibi yapıştım yere maalesef.
Bana çarpan çocuk gülmekten yerlere yatarken ben de sinirden gülmeye başladım.
-Lan gerizekalı ağzına tükürdüğüm önüne baksana
Çocuk bi an ciddileşip ayağa kalkıp tam karşımda durdu. Çocuk dediğime bakmayın boyu en az 1.80 falandı. Lan bu kocaman. Bi çaksa marsa uçarım
-Bana bak iki güldük diye cıvık biri zannetme. Ve düzgün konuş
-Allah Allah çok da korktum
Birden kolumu sımsıkı tuttu ve canım fena acıyordu. Ahaha ama ben ağlamam. Kolumu fırlatırcasına bıraktığında derin bir nefes aldım. Arkasına dönmüş yürürken salak çenemi tutamayıp bağırmaya başladım.
-Bir kıza nasıl davranmasını bilmeyen bir iguanadan insanlık dersi alacak değilim
Bi an bana dönmesiyle içimden bildiğim tüm duaları etmeye başladım. Öldüm ben kesin öldürecek. Aha nerelere gidem ben vallahi öldürecek billahi öldürecek.
Elimden tuttuğu gibi beni bi yere doğru sürüklemeye başladı.
-Ya bıraksana şehir magandası
Keskin bir bakış atmasıyla susmam bir oldu. Lan bunun amacı neydi! Okulun önüne gelince bana sarılmasıyla ne yapacağımı şaşırdım. Bu neydi şimdi
- Amacın ne senin ya
Kulağına sinirle fısıldadığım cümleye karşılık aldığım cevap beni şoka uğrattı.
' Sabah sabah benimle uğraşmanın elbette bir cezası olmalıydı ve sen küçük hanım benim sevgilim olacaksın bir aylığına. Sahte.'
Bu sefer ben onu elinden tutup sürüklemeye başladım. Boş bir sınıf bulunca içeri ittim iri bedenini ve kapıyı kapattım.
-Buldun yakışıklıyı yararlanacaksın dimi?
-Başlatma şimdi! Bu da ne demek ya biz hangi devirde yaşıyoruz hayır yani ben niye senin sevgilin rolünü oynuyorum hem sen kimsin ya kimsin neden ilk defa gördüğüm birinin sözüne itaat etcem ki ben he nedeen!!!
Oha ben nefes almayı unutmuşum. Salak ya yemin ederim sinirden ellerin ayaklarım uyuştu. Bana doğru yaklaşırken ben de aynı oranda geri geri gidiyordum. En sonunda sırtım duvarla buluşunca kaçacak yerim kalmamıştı.
Yüzünü yüzüme yaklaştırıyordu. En sonunda boynuma doğru eğilince onu ittim fakat ne fayda bi gram kıpırdamadı.
-Bak ben de sana hasta değilim. Hem yenisin galiba. Bu okulda olduğun için şanssızsın çünkü ben varım.
Sinirle ve tüm gücümle onu itip sınıftan çıkıp kendi sınıfıma doğru yol aldım. Asla ona uymayacaktım. Aptal aptal aptal işte aptaaaal.
Telefonumun titremesiyle ekranda beliren mesaja baktım. E yuh anasını bi bu eksikti.
053* *** ****: bi sevgilin olduğunu bilseydim yazmazdım. Ve sen bunu bile söylemedin bana. Sen ne ara sevgili yaptın bilmiyorum ama seni sevmekle ve sana güvenmekle en büyük hatayı ben yapmışım onu anladım. Sana mutluluklar. Ahh tabi oyuncağın da gidiyor ama kusura bakmazsın artık.
Engellendiniz.
.
.
Huhuuuu ben geldiim. Ekşınlı bölümler işte şimdi başlıyor ehehehe bakalım neler olacaaaak?