bsa/21

294 10 1
                                    

Heyecandan elim ayağım uyuşmuştu. Bugün gerçekleri görme günüydü. Anonimi görecektim. Siyah midi boy askılı bir elbise ve siyah bilekten bantlı topuklularla şıktım bence. Saçlarımı da doğal dalgasına bırakmıştım.

O kadar korkuyordum ki sevmediğim biri çıkar diye. Ya sadece mesajlaşmada iyiyse. Ya gerçekte kötü biriyse. En çok korktuğum şeyse anonimin Cem çıkma ihtimaliydi. Tüm oklar onu gösteriyordu. Umarım o değildir.

Abim bana bakıp bir ıslık çaldı.

-Kimin kardeşi beee

Gülerek koluna girdim ve arabaya bindik. Babam bırakacaktı bizi. Balonun yapılacağı salona gelince arabadan indik. Bacaklarım titriyordu.

İçeri girince Enes, Emre ve Ozan'ın yanına ilerledi abim. E tabi kolundaki ben de..

Heyecanla anonime mesaj attım.

Melis: Hadiii

Esmer'im: az sabret be güzelim ben sana mesaj atınca terasa gel

Melis: tmm

Heyecanla etrafa göz gezdiriyordum. Şüpheli kimse yoktu. Tüm kızların gözü abim ve arkadaşlarının üstündeydi. Hepsi siyah takımlarıyla taş gibiydiler.

Günün sonuna geliyorduk neredeyse ve anonimden hâlâ mesaja dair bir belirti yoktu. Oyuna gelmiştim. Hayal kırıklığıyla yüzümü ellerimin arasına almıştım. Neredeyse ağlayacaktım. Tam o sırada anonimden mesaj geldi.

Abimden müsaade isteyerek terasa doğru hızlı adımlarla ilerledim. Kimse yoktu. Korkuluklardan aşağı bakıyordum. Çok güzel bir yerdi.

O sırada arkamdan adım sesleri işittim. Arkaya dönmeye hiç cesaretim yoktu.

Ellerim iki yanımdan sarkarken anonim elimi tuttu ve beni kendisine çevirdi. Ama.. aa hani kamera el sallayayım. Şaka galiba? Çünkü anonim Ozan olamazdı. Hani şu abimin arkadaşı olan..

-Sen..

Gülümseyerek ellerini yüzüme getirdi ve alımlarımızı birleştirdi.

-Evet ben güzelim anonim..

-Ama nasıl olur? Bunca zaman nasıl idare ettin?

Bana sarılmasıyla ellerim tekrardan iki yanıma düştü.

- O kadar zordu ki. Yanımdaydın ama can dostumun kardeşiydin. Bu durumu abine nasıl açıklayacağım hakkında da bi fikrim yok.

Benden ayrılınca tekrar elimi tuttu.

-Ozan. Esmer'im. Ben.. yani şey of konuşamıyorum ya!

Kahkaha atıp elini omzuma attı. Yanağıma kondurduğu öpücükle bi sıcak basmadı değil.

.
.
.
Ehehehe sonunda öğrendiniz anonimi. Beklediğiniz biri miydi? Fikirlerinizi yorumlarda bekliyoruuuum.

Beni Seven Adam |texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin