Dünya'da kalmak

74 26 13
                                    

Gece zımba gibi uyandım. Cübbemi , taşımı ve çantamı alıp çıktım . Çadırın önünde buluşacaktık. Çadır evime biraz uzaktı , koşarak anca yetiştim. Herkes beni bekliyordu .Evi "biraz daha beklesek sabah olacaktı "diye mırıldanıyordu. Ben gelince herkes taşlarını tacına yerleştirdi ve kalkana binerek dünyaya inmeye başladık. İniş yaklaşık 4 saat sürüyordu. Ben izlemek yerine uyumayı tercih ettim. Uykum ne kadar zorlu olsa da " herkes insin !" Sesiyle uyandım .İnme sırası bendeydi. Yavaşça kalkandan atladım .Geldiğimiz yer adını ders kitaplarından hatırladığım nehrin olduğu bir yerdi ve ağaçlar da vardı . Herkes etrafını inceliyor , notlar alıyor , merakla çoğu şeyi elliyordu. Ben sadece bakmakla yetindim. Evi yanıma yaklaştı ve birlikte bakmaya başladık. Eğitimci " Burada insanların saatleri bizden farklı , onlar ayın çıktığı zaman kısmında uyuyor ve güneşin çıktığı zaman diliminde yaşıyorlar." Dedi. Bunun üstüne herkes şaşırdıklarını anlatan yüz ifadesine büründü. " Gençler , şehir merkezini gezeceğiz .Hepiniz otobüse dikkatlice binin." Dedi eğitimci. Otobüse bindik ve şehir merkezine gitmeyi bekledik.Şehir merkezi çok uzak değildi .Az sonra şehir merkezindeydik. Sıra sıra inmeye başladık . Herkes belli gruplar halinde dolaşırken , ben sadece Evi ile takılıyordum. Evi yüzüme şaşkınlıkla baktı ve " Avina , taşın nerede ? " Hemen elimi tacıma götürdüm ve taşı bulamadım. " Bilmiyorum , nerede olabilir ?" Çılgına dönmüştüm ...

AVİNA VE PARALEL EVRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin