O taş benim!

68 24 9
                                    

Taşımı düşürdüğüm yeri hatırlamaya çalışıyordum. Neresi olabilirdi ki ?. En son kalkanla birlikte iniş yapmış daha sonra Evi ile geziyorduk. Sanırım inerken fazla sert zıplamışım. O esnada taş , tacımdan çıkıp yere düşmüş olmalı. Hızla kalkanın bizi indirdiği yere koştuk. Ancak bir tuhaflık vardı . Neden burası böyle kalabalık ?. Normalde kalkan bizi indirene kadar hepimiz görünmez olurduk. Atmosfere girdiğimizde radarlar bizi yakalamasın diye ayrıca felaket derecede yavaşlamamızda lazım. Peki ikisinide yapmışken bu milletin burda ne işi var ?. Etrafa baktığımda kalkanın yerinde olmadığını gördüm. Tahmin de edilebilir açıkcası çünkü bu şeyler görünmez , hayalet falan değil yani dokunur veya temas ederseniz açığa çıkabilir. Etrafında bi kalabalık varsa kalkan güvenliğimiz için atmosfer dışında eğitimin bitmesini bekliyordur diye düşünüyorum. İlerleyince etrafın şeritlerle çevrili olduğunu farkettim." İyide neden" dedi Evi somurtarak. "Bilmiyorum gidip öğrenmeliyiz" diye karşılık verdim.

Şeritleri geçmeye çalıştım ama süvari kılıklı adamlar -Dünyalılar polis diyormuş- bana engel oldu. Önüme baktığım an durumu anladım sanırım. Şöyle özetleyeyim hemen , taşımı düşürdüğüm yere göz gezdirdim ve etrafının NASA çalışanları - o kadarda bilgim var- ile dolu olduğunu gördüm. Dünya'da hiç parlayan bir taş görmemiş gibiler . Taşımı bir tehlike olarak görüyorlardı. Etraftaki milleti sakinleştirmeye çalışıyorlar ancak millet bu duruma kafayı takmış durumda , yerinde durabilen kimse yok hepsi önden izlemek istiyordu. Taşımı bir muhafaza kabına alıp patlatmak istediğini söyledi biri. Diğeri tam konuşacaktı ki daha fazla kaldıramayıp öne atıldım. "Durun ! O taş benim " .

Etrafımdakiler şaşkınlıkla bana bakıyorlardı (İnsanoğlu cidden neden bu kadar meraklı ?). Polisler şeridi geçtiğimi farkedip karşı davrandı. Sıyrılmak için alt yolu seçtim (bacak arası tabikide küçüklüğün avantajı işte) taşa doğru hızla koştum ama daha fazlasını hatırlamıyorum sanırım gözlerim karardı cidden hatırlayamıyorum...

Avina , polisin suçluları uyutmakta kullandığı bir tabanca ile vurulmuştu ve tamamen kendinden geçmişti. Evi bunu kaldıramamış ve narin vücudu bayılıvermişti. İkisi birlikte hastaneye kaldırıldı. O taş patlatılsa ya da Avina'ya kalkan geldiğinde geri dönemezse nolurdu ?.Bunu düşünmek bile tedirgin edici...

AVİNA VE PARALEL EVRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin