Biliyor musun Avina 2 ,
Keşke Evi ile daha çok sohbet etseydim. Daha çok gülseydik.
Ve keşke burada olmamış olsaydık.
Peki söyle bana , hala gülebilir miyim ?
Şu an kendimi müthiş bir resmin uğraşılmamış parçası gibi hissetmeli miyim ?
Aslında Güneş yerini Ay'a devredince hala orada kalıyor, sadece onu hissetmeliyiz.
Avina Evi'nin çığlığını duyar duymaz sese doğru koşmaya başladı. Ayakları , bedeni onu zar zor taşırken sanki içinde bir havai fişek gösterisi başlamış gibiydi.
Hem de bu gösteri sadece siyaha bürünmüştü. Koridorun sonuna koştu, etraf tamamen kararmaya başlıyordu ve tek isteği en iyi arkadaşını görmekti.
Koştu , koştu ve Evi. Yer , çığlık ve hareketsiz zapzayıf bir beden.
" Eviii. Hayır , lütfen Evi ."
Avina Evi'nin yanında duran tiksinç kadına doğru bir el savurdu. El kadının yüzünü minik bir farkla es geçti.
"Sen iğrenç birisin . İğrenç bile hafif kalır."
Avina sesi kısılacak duruma gelene kadar bağırışlarına devam etti.
Gözünü Evi'den gelebilecek küçük bir belirtiye karşı üzerinden ayırmıyordu.
Larissa ise daha tam olarak tanıyamadığı bu kızın yerde arkadaşı için çığlıklar atmasını şok geçirip donarak izliyordu.
Tek düşündüğü kötü şans getirmiş olabilmesiydi.
Sahi ya her şey şans mıydı ?
İyi olan her şeye " şansa bak ya." Demek zorunda mıydık ?
Veya kötü olan şeyler her zaman "kötü şans" olarak mı adlandırılırdı ?
Peki ya olması gereken olduysa.
___&_____&_____&______&
Evi yerde normalleştirici iğnenin verdiği acı yüzünden bayılmıştı.
Fakat bunun tam olarak bayılma olduğu söylenemez .
Normalleştirici iğneler garip insanların DNA'larına ulaşarak onlara normallik hormonu salgılatır.
-------&---------------&--------------&---------------
Evi yerde yatmaya hala devam ediyordu , şu an her şey aynı olarak kalmıştı.
Avina ağlıyor , Larissa şokta ve Evi yerde .
O arada bulundukları yer yani onlar henüz bilmese bile DÜNYA garip insanları ağırlamaya devam ediyordu.
Ve bu garip insanlar Avina'dan pek de farklı değiller. Kafalarında garip taşlar ve garip davranışları.
Tam şu an ne olsaydı şaşırırdınız ?
Evi'nin uyanmasına mı ?
Yoksa bunların hepsinin aslında bir rüya olabilme ihtimaline mi ?
Malesef cevap ikisi de değil.
-----------------------------------
"Polis, sakın kaçmaya çalışma. Yakalayın kadını ."
Polisler hızlı ve çabuk davranarak kadını kelepçelemeyi başarmışlardı.
" Bıraksana beni, ben iyi bir şey için çabalıyorum. Bıraaaakk."
Kadının çırpınışları ve bağırışları hiç de normal birinin yapacağı türden değildi. Ne de olsa burası bir normalleştirme alanıydı .
Avina bunu fark etmiş olacak ki normalleştirici iğneyi eliyle sıkıca kavrayıp kadının koluna geçirdi. Şırıngadaki tüm sıvı kadının içerisine nüksederken acı feryatları gittikçe artıyordu.
Kadın bilincini kaybetip kendini polisin kollarına bırakınca birkaç polis yardımıyla arabaya taşındı.
Kalan polislerden bazıları bizimkilere yardım ederken bazıları diğer gariplerle ilgileniyordu.
O arada Mandola olanları hissedercesine Avina'ya sıkı sıkı sarılıyordu.
Tüm garipleri bir arabaya bindirip kalacak yer sağlamaya çalıştılar.
Arabadayken Avina tanıdık bir yüz görmüştü. Ya da öyle sanmıştı.
Bu bölüm yine biraz garip oldu. Bir test yapmak istiyorum eğer buraya kadar okuduysan yoruma bir güneş emojisi bırak . 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVİNA VE PARALEL EVREN
Fantasy"Bir yerde güneşin doğabilmesi için başka bir yerde batması gerekir ." 🌻Avina eğitim birliğiyle hem dünyayı daha iyi tanımak hem de derslerini pekiştirmek adına dünyaya iner.Ne yazık ki onu dünyada bir talihsizlik bekler .Avina taşını kaybeder ve t...