Intru sfios în casă și mă descalț. Urca la etajul 1 unde stresat când dau de tata care stătea pe canapea și se uita la mine urât.
- Buna ziua, tata...
- Nu mă lua cu bună ziua! Unde ai fost azi noapte?! Și am auzit că ai și lipsit azi de la școală!!
- Pot explica...
- Hai, zi.
Trag aer adânc în piept și-i spun tot ce s-a întâmplat ieri și azi, dar am omis câteva părți cum ar fi despărțirea lui Jimin și faptul că mă tot bat cu Kim Namjoon.
- Bă bucur că ești întreg. Dar de ce n-ai sunat la ușă aseară?
- Nu vroiam să te deranjez.
- Offf... Nu știu dacă ești prea bun sau prea obraznic.
Tata mă strânge în brațe. După ce mă îmbrățișează cam prea strâns câteva minute, îmi dă drumul și se uită în ochii mei.
- Numai pe tine te mai am. Niciodată nu mă vei deranjata. În niciun fel. Ai înțeles?
- Da.
- Apropo, în Weekend vine șeful meu la cină.
- De ce?
- De ce nu?
- Ok...
Mă duc la mine în cameră și mă apuc de făcut niște teme. Restul săptămâni a trecut ușor. La detenție nu vorbeam cu Namjoon și doar făceam treburile. Dar Jimin, părea din ce în ce mai distru. Nici Hoseok nu o ducea mai bine. Zâmbetul lui... nu mai era lafel de mare.
Ies din casă și mă chiorăsc când dau de soare. E deja sâmbătă dimineața. Azi am plănuit să merg cu Jimin undeva. Vreau să-i fac o surpriză. Bat la ușa casei sale, iar mama lui îmi deschide.
- Bună dimineața, doamnă Park.
Fac o plecăciune de 90° în semn de politețe și respect.
- Bună, Yoongi. Jimin vine ime-
- Yoooooongiiiiiiii!!!
Jimin vine deodată și-și întrerupe mama.
- Haide să mergem! Pa mama!
- Pa Jimin, pa Yoongi!
- La revedere, doamnă Park.
Jimin mai mult mă trage din curtea sa și începem să o luăm în susul trăzii.
- De ce te grăbește? Nici nu sti unde mergem.
CITEȘTI
BADBYE {Namgi} ~COMPLETĂ~
FanfictionNu a mai avut prieteni până acum și nici nu o să aibă în continuare. Decât un dușman. Tatăl lui Min Yoongi a primit un alt post în compania unde lucrează, iar acum trebuie să-și schimbe orașul. Vor merge în Jeju pentru a începe o noua viața. Asta î...