[final]

665 59 68
                                    

12 Mayıs, 2020

Sevgili Hyena-sshi;

Şu an ağlamaya başladığını biliyorum ama kanıtlayamam. O güzel gözlerin son zamanlarda çok gözyaşı döktü, o yüzden artık gülümse ve daha fazla arkamdan yas tutma. Sanki nereye gittim? Kafanı kaldır ve biraz etrafına bak. Göz göze geleceğiz. Beni sen göremeyecek olsan bile sözlerime güven güzelim, ben seni göreceğim. Seni her daim izleyeceğim çünkü.

Şu an bile sen bu mektubu okurken -muhtemelen seninle ilk okulu ektiğimiz zaman gittiğimiz kafede tek başına soju içiyorsun, hatta karşında oturmuyor olmama rağmen benim içinde bir bardak soju doldurdun ve önüme koydun- seni gülümseyerek izliyorum.

İlk okula geldiğimde bendeki izlenimin çok havalı olduğundu. Cidden. Nasıl olur da böylesine soğukkanlı görünebilirdin? Seninle tanışmak için yanına geldiğimde amacım hayatımın son dönemlerinde çok fazla insanla tanışmak ve olabildiğince hastalıklı düşüncelerden uzak durmaktı. Beni reddetmen nedense hoşuma gitti. İlk defa başıma geliyordu.

Ben hastalığıma yenilmedim. Aksine, ona galip geldiğimi bile düşünüyorum çünkü ağlamam gereken hastane yatağında gülerek gözlerimi kapatacağım. Yanımda sen olacaksın, babam olacak.. Sizleri ağlarken görmek yüreğimi burkacak olsa bile ben huzur içinde yumarken gözlerimi, siz de bir süre sonra huzurlu hissedeceksiniz. Lütfen kendini ağlamaktan harap etme, biliyorsun ki göz kapaklarını öpmeye gelemeyeceğim.

Bu yüzden bu ölüm yöntemini seçiyorum Hyena. Babam ilk başta karşı çıktı ama kesinlikle böyle olması gerekiyordu. Mutlu ölüm var mıydı bilmiyorum ama yapmak istediğim tam olarak buydu.. mutlu ölmek yani.

Seninle tanışmak için ısrarımın sebebi senin benden daha çok kurtarılmaya ihtiyaç duymandı. Yalnızlığını giderdiğin test kitapları sen ağladığında omzunu sıvazlayıp "her şey geçecek" demiyor, tek başına gezindiğin okul koridorlarında duvarlar "iyi olacaksın" demiyor aksine üzerine üzerine gelip seni bir kapana kıstırıyordu.

Seni kurtarmak istedim çünkü seni ardımda bırakarak gitseydim inan bana yattığım yerde pişmanlıktan uyuyamazdım.

Sana ilk başta arkadaş olarak yaklaştım ve kesinlikle bir çizgi koydum kendime. Yoğun hisler beslemeyecektim çünkü üç ay sonra yanında olmayacaktım. Yine de ne yaparsam yapayım seni sevmekten vazgeçemedim. Gerçi.. buna hiç çalışmadım bile.

Hyena. Dünya üzerindeki en güzel insansın. Daha önce kimseye böyle duygular hissetmedim, inan bana kalbimde sadece sen varken vereceğim son nefesimi.

Seni ne kadar sevdiğimi ifade edemem ama sen çok iyi biliyorsun, umutsuzluğa düştüğünde "Kimse beni Namjoon gibi sevemez," diye düşünmeni istiyorum. İleride kocanı benden daha çok sevecek olsan bile yine de bunu düşün olur mu? Seni dünyalar kadar seven birinin olduğunu hep bil.

Bunu hastaneye yatmadan bir gün önce yazıyorum. Senin şu an beynimdeki tümörden haberin yok. Aslında hiçbir şey demeden hayatından sessizce gitmeyi isterdim ama son üç ayı düşününce bu kesinlikle sana haksızlık olurdu.

Güzelim, çok iyi bir doktor olacaksın. Ara sıra dinlen, nefes al, ağırdan git. Birine yaslanmak istersen her zaman gökyüzüne bakabilirsin. Oralarda bir yerlerde parlak bir yıldız olarak görüş açına gireceğim. Beni hisset ve tasalanma. Sana hep enerji yollamak için etrafında olacağım.

Hyena-sshi, bu sıra ağrılarım daha da arttı. Yarın hastaneye yatacağım. Bir hafta içinde bu dünyaya bir Kim Namjoon uğramış ve çok durmayıp gitmiş denilecek.

recovery :: kim namjoon 🍃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin