Part 3

843 93 0
                                    

Zawgyi

"ေဟ့ေကာင္ Chan Yeol ဘာျဖစ္ေနတာလဲ"

"Sehun ငါ့ကို လူတစ္ေယာက္ အေၾကာင္း စံုစမ္းေပးစမ္းပါ"

"ဘယ္ေကာင္လဲ မင္းနဲ႔ ဘာၿငိသြားတာလဲ"

"ဘယ္ေကာင္လဲဆိုေတာ့ အနာဂတ္မွာ ေတာ္မယ့္ ငါ့ ေယာက်ာ္း မင္းတို႔န႔ဲဆို ေယာက္ဖေလာင္းလ်ာေလး ဘာၿငိသြားတာလဲဆိုေတာ့ ငါ့ႏွလံုးသား"

"What!!!!"

"ေဟ့ေကာင္ မင္းတကယ္ ေျပာေနတာလား B to Bေလ"

"အင္း မင္းတို႔က မႀကိဳက္လို႔လား"

"မဟုတ္ပါဘူးကြာ အံ့ဩသြားလို႔ပါ Love has no genderပါကြာ"

"အင္း ဘာျဖစ္ျဖစ္ ငါ့ကိုရွာေပးဦး"

"ရွာေပးဆိုေတာ့ ပံုျပေလ ပံုျပမွ ငါတို႔ရွာလို႔ရမွာေပါ့ကြ"

"ပံုကမရိုက္ထားမိဘူးရယ္ CCTV ကေနရွာလိုက္လို႔ရတယ္ေလ"

"ေအး အဲ့ဆိုလည္း လိုက္ခဲ့ ထိန္းခ်ဳပ္ေရးခန္းထဲကို"

"ေအးလိုက္ခဲ့မယ္ ေရ႔ွကသြား"

At CCTV ထိန္းခ်ဳပ္ေရးခန္း

"ရၿပီ အဲ့ေကာင္ေလးပဲ  all blackနဲ႔တစ္ေယာက္"

"OK အဲ့တစ္ေယာက္ အေၾကာင္းစံုစမ္းေပးစမ္းပါ"

"ဟုတ္ကဲ့ ေခါင္းေဆာင္"

(ေခါင္းေဆာင္လို႔ေခၚတာက shopping mallက sehun အပိုင္မလို႔ပါ သူတို႔မိသားစုပိုင္တဲ့ mallမလို႔ပါေရ႔ွပိုင္းမွာ မေျပာမိထားလို႔ )

"နာမည္က Byun Baekhyun အသက္က ၁၈ ႏွစ္ Seoul Universityမွာ IT 1yr တက္ေနတာ The Whole King တစ္ေယာက္လည္းျဖစ္တယ္"

"Byun gp ရဲ့ဆက္ခံသူတစ္ေယာက္ D.O Kyung Soo(Soo gp)နဲ႔ Xiao Luhan( Xiao gp)ရဲ့ သူငယ္ခ်င္း Bisexualလို႔ come out လုပ္ထားပါတယ္ "

"Chan Yeol မင္းဟာေလးက တကယ့္ဟာေလးပဲ အေခ်မင္းသားလို႔လည္း ေခၚက်တယ္ ေခ်တာမွ သူ႔သူငယ္ခ်င္းကလဲြရင္ ဘယ္သူ႔မွ အဖက္လုပ္တာမဟုတ္ဘူး "

"Haha ငါ့ကေလးက ေတာ္လိုက္တာ ဘယ္သူ႔မွအဖက္မလုပ္တဲ့သူက ငါ့ကိုေတာ့ ၾကၫ့္သြားတယ္ 😎😎 အေျခအေနေကာင္းတယ္မလား kai"

"ေအးပါကြာ မင္းဘယ္လို လိုက္မွာလဲ"

"အင္း...... ငါစဥ္းစားေနတာ တစ္ခုေတာ့ရိွတယ္ သူတို႔ေက်ာင္းကိုသြားၿပီးေတာ့ လိုက္ရွာရင္ ေကာင္းမလား"

My Prînce Byun Baekhyun < Ongoing >Where stories live. Discover now