Part 7

561 65 11
                                    

Zawgyi!!!

"Chan မင္းတို႔စံုစမ္းခိုင္းထားတာ ငါစံုစမ္းၾကၫ့္တာ ဘာမွလည္းမေတြ့ရဘူး ၾကၫ့္ရတာ ငါတို႔ထင္တာ မဟုတ္ဘူးထင္တာပဲ"

"ေသခ်ာလို႔လားSehun အဲ့ဆို ဘာလို႔ သူတို႔က အင္အားႀကီးၿပီး ေနရာကတည္ၿမဲေနရတာလဲ ငါတို႔က Company 3ခု ပူးေပါင္းထားတာထက္ မိဘေတြကလည္း သူငယ္ခ်င္းေတြဆိုေတာ့ ငါတို႔ အင္အာႀကီးၿပီး ေနရာၿမဲတာက လက္ခံလို႔ရတယ္ Chanေကာင္ေလးက်ေတာ့ အဲ့လို မဟုတ္ဘူးေနာ္"

"ငါ့စိတ္ထင္ ကေလးငယ္တို႔ဘက္က ဖံုးထားတာပဲထင္တယ္ ဒါနဲ႔ Blade ဂိုဏ္းအေၾကာင္းေရာ ဘယ္လိုေနလဲ"

့"ေအး ငါစံုစမ္းၾကၫ့္တာ သူတို႔က မင္းတို႔မိဘေတြ ေခတ္ထဲက နံပါတ္တစ္ဂိုဏ္းကြ ငါတို႔ေခတ္က်မွ သူတို႔ ယွဉ္မရေတာ့တာ ေျပာရရင္ မနာလိုတာကြာ"

"အင္း ထားပါေတာ့ ၿပီးေတာ့ေရာ ဘာသိေသးလဲ သူတို႔ကို အျမစ္ျပတ္ျဖဳတ္ဖို႔ဆိုရင္ ငါတို႔သူ႔အားနည္းခ်က္ကို သိမွရမွာ သူတို႔ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္ ေရာ သိရၿပီလား"

"ေအး အဲ့ဒါကို အဓိကစံုစမ္းေနတာ ခုထိ မသိရေသးဘူး ငါ့အေဖကို ျပန္ေမးၾကၫ့္တာ သူတို႔ေခတ္ထဲက ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္ကို မျမင္ဖူးဘူးတဲ့ သူတို႔သိရတာ တစ္ခုက ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္က ေတာ္ေတာ္ငယ္တယ္ ေျပာတယ္"

"What!! အဲ့ဒါဆို ခုေလာက္ဆို ဘယ္ႏွႏွစ္ေလာက္ရိွၿပီလဲ"

"ငါတို႔နဲ႔ရြယ္တူပဲ သူ႔အသက္ေတာင္မသိရဘူးကြာ ခန႔္မွန္းေျခေလာက္ပဲရိွေသးတာ ဘယ္သူမွန္းလဲ ေသခ်ာမသိေသးဘူး"

"ဟူး... ၿပိဳင္ဘက္က လူလံုးထြက္မျပေတာ့ အျမစ္ျဖဳတ္ဖို႔က ခက္တယ္ Shitt!!"

"မင္း စိတ္ထင့္ေနတဲ့သူရိွလား "

" မေျပာတတ္ေသးဘူး ရုတ္တရက္ဆိုေတာ့ ဘယ္သူ႔မွစဥ္းးစားမရဘူးကြာ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါတို႔ အစီအစဥ္အတိုင္း လုပ္မယ္"

"Ok အဲ့ဒါအတြက္ေတာ့ စိတ္မပူနဲ႔ ငါတို႔ဂိုဏ္းသားေတြကို ေျမေအာက္ထဲ ေရႊ ့ ၿပီးၿပီ ဝင္ေပါက္ကလည္း ငါတို႔ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္၃ေယာက္ပဲ သိတာ  သူတို႔ကို အုပ္ခ်ဳပ္မယ့္သူေတြကို အစာေရစာအျပၫ့္နဲ႔ ျပန္မထြက္ခိုင္းထားဘူး ေသခ်ာေစာင့္ၾကၫ့္ခိုင္းထားတယ္ ထြက္ေျပးရင္ ေမးျမန္းျခင္းမရိွဘဲ ပစ္သတ္ဖို႔ပါ ေျပာထားတယ္"

My Prînce Byun Baekhyun < Ongoing >Where stories live. Discover now