Part 6

579 60 4
                                    

Zawgyi!!!

Chan Yeolတစ္ေယာက္ Baekhyunကို ဖြင့္ေျပာၿပီးတဲ့အခါမွာ ေတာ္ေတာ္အူျမဴ းေနေလသည္။ ခုခ်ိန္ ေမွာင္ခိုဘက္က လာသတ္ရင္ေတာင္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး အေသခံမယ့္ကိန္းရွိသည္။

"ေဟ့ေကာင္ Chan ပါးစပ္ေလးစိပါဦးဟ…ဟိုက မင္းကို ေစာင့္ၾကည့္ဦးမယ္ေျပာသြားတာ။အေျဖျပန္ေပးမယ္ေျပာသြားတာမဟုတ္ဘူး"

"ဘာျဖစ္လဲ။ အေရးႀကီးဆံုးက ကေလးငယ္က ငါ့ကိုစဥ္းစားေပးမယ္ဆိုတာပဲ မင္းလိုFaေတြက သိမယ့္ပံုလည္း မေပၚပါဘူးကြာ"

"ဘာကြ…ေဟ့ေကာင္ sehunေျပာလိုက္စမ္း။ အပူမရွာခ်င္လို႔ singleလုပ္ေနတာလို႔"

"ေခြးေကာင္ မင္းဘာသာမင္းေျပာေလ။ေဘးခ်င္းကပ္ရပ္ထိုင္ၿပီး ငါ့လာေျပာခိုင္းေနတယ္။ မင္းတစ္ေယာက္ထဲပဲ singleျဖစ္လိုက္။ငါေတာ့ငါ့ႏွလံုးသားကို ခုန္ေအာင္လုပ္သြားတ့ဲလူကို ေတြ႕ၿပီ"

"ဟမ္ ဘယ္သူတုန္း…မင္းကြာ အခ်င္းခ်င္းေတာင္ လ်ိ ဳ  ့ဝွက္ထားတယ္"

"တစ္ျခားသူမဟုတ္ဘူး Baekhyunသူငယ္ခ်င္း Luhanတ့ဲ"

"အမေလး ငါကဘယ္သူမ်ားလဲလို႔ အ့ဲေတာ့မင္းက တကယ္ႀကီးခ်စ္သြားတာလား…ဖြင့္ေျပာၿပီးၿပီလား"

"ဟင့္အင္း မေျပာရေသးဘူး။ငါန႔ဲလည္းမခင္ေသးေတာ့ အခ်ိန္ေစာင့္ေနတာ…အိမ္ေရာက္တာန႔ဲ ငါပိုင္တ့ဲ shareတစ္ခ်ိ ဳ  ့ကို ေယာကၡမေလာင္းဆီမွာ သြားထည့္ဦးမယ္"

"အၾကံကႀကီးလိုက္တာ…ဒါန႔ဲ Chan ငါသတင္းတစ္ခုရထားတယ္…ဟိုဘက္ကေကာင္ေတြ မင္းရဲ ့ဂိုေထာင္ တစ္ခုကို အပိုင္သိမ္းဖို႔ planခ်ေနတယ္တ့ဲ"

"ဘယ္လို!!ငါပိုင္တ့ဲ ဂိုေထာင္ကို သူတို႔က အပိုင္သိမ္းမယ္?"

"ေအးဟုတ္တယ္…အ့ဲBlade အဖြဲ ့ကိုဘယ္လို လုပ္မလဲ"

"ငါပိုင္တ့ဲအရာလာထိရင္ေတာ့ ေသတာထက္ ပိုဆိုးတ့ဲ နည္းန႔ဲႏွိပ္စက္ရတာေပါ့ကြာ...Hak!ကိုယ့္ဘာသာ ေအးေဆးမေနဘူး ေခြးေတြကလည္း"

"မင္းဘယ္လိုလုပ္မယ္စိတ္ကူးထားလဲဆိုတာ စဥ္းစားၿပီးရင္ ငါတို႔ကိုျပန္ေျပာဦး…"

"ဂိုေထာင္က ပစၥည္းေတြကို ေျမေအာက္ထဲ ျမဳပ္ထားလိုက္။ ၿပီးရင္ အဝင္ဝေတြမွာ ဗံုးေထာင္ထား။ဝင္တာန႔ဲ တန္းေဖာက္ခြဲလိုက္…တစ္ခုရွိတယ္ မင္းတို႔လူေတြေျမေအာက္ကို ေျပာင္းေတာ့မယ္ဆိုရင္ တံခါးအေပၚမွာ သဲကို ခပ္ထူထူအုပ္ထား ဝင္ေပါက္တံခါး မျမင္မိေစန႔ဲ"

My Prînce Byun Baekhyun < Ongoing >Where stories live. Discover now