Atak

415 12 3
                                    

Pov. Kaja
Od razu coś spodobało mi się w Pietrze. Chyba będę musiała mu coś powiedzieć.

Pujde sobie chyba do restauracji. Jestem głodna a nie chce mi się gotować obiadu.

Nagle zobaczyłam wielkiego robota pośród bloków. Nie wyglądał przyjaźnie. Zobaczyłam jak rozwala jeden z budynków.

Unioslam się w górę i zawołałam do niego.

-Ej, ty może walcz ze mną!
-Superbohaterka? - odezwał się komputerowym głosem.
-Na co czekasz? Walcz!

I zaczęła się walka. Wielka postać strzelała we mnie, natomiast ja zrobiłam barierę. Jak używam magii jest ona koloru złotego. Strzelałam w niego moimi pociskami. On jednak ominął prawie wszystkie. Podlecialam wyżej i wyczarowałam ogromny, złoty, błyszczący miecz. A następnie rzuciłam w stronę robota. Tym razem go trafiłam. Miecz podpalił robota. Otoczyłam robota złota barierą. Wybuchł. Użyłam bariery dlatego że gdy robot wybuchł mógłby zniszczyć kilka dobrych wieżowców i przy okazji jeszcze tamtą restaurację, zginęłyby wtedy dziesiątki ludzi, a tego bym sobie nie wybaczyła.

Nagle przyszli avengersi.

-Trochę się spóźniliście.
-Na to wygląda. - Odpowiedział spokojnym głosem Tony.
-Pokonałam go.
-Sama?! - zdziwił się Tony.
-Tak. A to wy byście nie potrafili?
-..... Nie no potrafilibyśmy. Co nie? - Zapytał Tony resztę która nic nie odpowiedziała.
-No to skoro przyszliście to posprzątajcie te szczątki robota. - zaśmiałam się.
-A ty byś nie mogła? Ja się zerwałem z randki z Pepper.
-Ta, na pewno. I co? Mam zrobić to na pstryknięcie palca? - pstryknęłam palcem, a wszystkich normalnie wrylo w ziemię. - No co się tak patrzycie? - Spojrzałam za siebie i już nie widziałam wraku robota tylko złotą, lekką mgłę.
-Yyy. Yyyy. - Powiedział Tony.
-No tego to ja się nie spodziewałem - powiedział Steve.
-Czy ja to robiłam?! - zapytałam z niedowierzaniem.
-T-tak, chyba.
-C-coooo?!

Otworzyłam portal do Avengers Tower i wszyscy przez niego przeszli. Tony jak zwykle otworzył whysky i wszyscy napiliśmy się po kieliszku za zwycięstwo.

Pietro nagle wzioł mnie na ręce i.....

Nowy Członek || Avengers /ZAKOŃCZONE/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz