°13°

155 11 7
                                    


Yoongi pov

Przechadzałem się powoli pustoszejącymi już ulicami Gwangju.

Pomarańczowe słońce zachodziło melancholijnie za horyzont w akompaniamencie różowych chmur oraz błękitnego nieba.

Rozglądałem się spokojnie na boki szukając jakiegoś noclegu. Niestety dookoła nie było ani jednego wolnego łóżka w domu ani wolnego pokoju w hotelu.

Nagle nadepnąłem na coś twardego. Zerknąłem na szary chodnik i uniosłem stopę do góry. Pod moim butem leżały klucze. 3 klucze, 2 srebrne i jeden złoty.

A do fikuśnej zawieszki doczepiony był brelok z numerem domu, ulicą oraz inicjałami.

Obojętnie wzruszyłem ramionami i podniosłem znalezisko. Nie miałem nic lepszego do roboty, dlatego postanowiłem zwrócić zgubę właścicielowi.

Dzielnica, w której znalazłem się po dwudziestu minutach swobodnego marszu, była jednym ze spokojniejszych osiedli.

Przeszedłem przez równo skoszony trawnik zatrzymując się przed drzwiami skromnego, małego domku.

Lewą dłoń włożyłem do kieszeni spodni a prawą pięścią zapukałem.

W oczekiwaniu na gospodarza rozejrzałem się po działce. Pod płotem rosły średnie tuje, natomiast wokół domu posadzone były przeurocze, drobne kwiatki.

Drzwi otworzyły się z rozmachem a w progu stanął średniego wzrostu chłopak o blond włosach i nieco przerażonym wzrokiem.

- Emm, przyszedłem dać Ci klucze- podrapałem się nerwowo za głową- znalazłem je i pomyślałem, że Ci zwrócę...

- Dziękuję! A już myślałem, że nigdy ich nie znajdę i do końca życia będę musiał pożyczać od przyjaciela- zaśmiałem się cicho, widząc entuzjazm i radość na twarzy blondwłosego chłopaka.- Może wejdziesz? Kawka, herbatka?

Ciemno włosy chłopak przytaknął, przekraczając próg skromnego domku szczęśliwego znalazcy kluczy.

- Naprawdę!?- starszy zaniósł się śmiechem- Jak mogłeś w ogóle tak myśleć!?- rechotał się.

- Byłem mały okej!?- rzucił rozbawiony biorąc sporego łyka soku pomarańczowego. - Gdzie mieszkasz?- zapytał znienacka.

Przez chwilę zawahałem się nad udzieleniem odpowiedzi.- Właściwie to nie jestem stąd, uciekłem ze stolicy i w sumie nie mam gdzie się teraz podziać- wyznałem zgodnie z prawdą.

- W takim razie zostań u mnie! Wspominałeś, że studiowałeś wcześniej pedagogikę tańca, zamierzasz kontynuować kierunek?

- Bardzo chciałbym ale nie wiem, czy znajdę w Gwangju tę dziedzinę- zasmuciłem się nieco i spojrzałem na chłopaka, który uśmiechnął się promiennie.

- Na uczelni, na którą uczęszczam jest ten kierunek! Może złożysz już jutro dokumenty? Pójdę z Tobą!

>°<

Decyzja o oddaniu znalezionych kluczy była jedną z najlepszych.

Blond włosy chłopak był naprawdę cudowny, miał świetne poczucie humoru, był otwarty i gadatliwy, dużo się śmiał, lecz potrafił też przebywać w ciszy.

Dzięki tej decyzji zyskałem dach nad głową, wsparcie, lepszą perspektywę a także nowego znajomego.

Nie wiem, czy mogę go nazywać przyjacielem, lecz czuję, że mogę ufać temu chłopakowi w stu procentach.

>°<

Taehyung pov

- Hobiś słońce, błagam, nie załamuj się- szeptałem, pocierając plecy przyjaciela w geście otuchy.- Zobaczysz, Yoongi wróci, a jeżeli nie, to sami go znajdziemy, okej?- zapytałem, na co wiśniowo włosy jedynie lekko skinął głową.

Popijając kakao trzymałem w ramionach nadal rozsypanego na kawałki Junga, który od trzech dni opuszczał zajęcia na uczelni. Rozumiałem go, nadal nie ma w sobie tyle siły, aby całkiem podnieść się po ucieczce Yoongiego.

Usłyszałem przekręcający się w zamku klucz. Uśmiechnąłem się pod nosem, ponieważ wiedziałem, że w odwiedziny wpadł wielki pan Jeon.

- Hej Jeongguki!-. krzyknąłem z salonu radosnym tonem a Hobi lekko pociągnął nosem.- Jeongguk?

- Witajcie- oczy Gguka błysnęły i pojawiły się w nich srebrny iskierki.

- Koo, wszystko w porządku?- przełknąłem nerwowo ślinę.- Jeon! Odpowiedz- chłopak dalej nie reagował- JEON DO. CHOLERY! CO ROBISZ!?

- Już nigdy go nie zobaczycie! Rozumiecie!?- wrzasnął a jego tęczówki zapłonęły żywym ogniem.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Hej, siemnko wszystkim, którzy nadal tu są.

Przychodzę z nowiną! Postanowiłam nie zawieszać tego ff. Update będzie nieregularnie ale stwierdziłam to dokończyć.

INTEGRACJA TIME!

Co myślicie o nowym japońskim albumie?

Jak myślicie, kto jest wielkodusznym przyjacielem Yoongiego z Gwangju? Haha

Miłej nocy/ ranka/ dnia/ wieczoru 🌃🌆🌞☪

Miłej nocy/ ranka/ dnia/ wieczoru 🌃🌆🌞☪

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
You nothing know || myg & jhs; jjk & kth ✓ [ZAKOŃCZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz