°15°

137 12 6
                                    


>°<

Jeongguk pov

- Namjoon!

- Wiesz co Jeon? Mam gdzieś Twoje humorki. Mieliśmy razem zniszczyć Yoongiego a Ty teraz przychodzisz do mnie i mówisz, że pogodziłeś się z Taehyungiem!? Jesteś fałszywą szują Gguk.

- Ale Hoseok z Tae nie zrobili nic złego. Nie musisz się na nich mścić! A poza tym, czy Twoje poczucie wartości jest aż tak niskie, że musisz niszczyć życie Yoongiemu, który i tak już przeszedł wiele?

- Wyjdź stąd Jeongguk. Nie chcę Cię więcej widzieć!

- Świetnie! Moje oczy krwawią kiedy widzę Twoją fałszywą i mściwą twarz. I pamiętaj Joon, niebo nie jest tylko Twoje.

>°<

Jeongguk pov

Już drugą godzinę siedziałem na kanapie w domu moich przyjaciół, mocno przytulając do siebie Taehyunga, który wypłakiwał cały swój ból.

- Idę zanieść Hoseokowi wodę- mruknął wstając z sofy i ocierając mokre od łez oczy.

- Tae?- złapałem go za rękę i wzmocniłem uścisk.- Wiem, że jesteś na mnie zły i tak dalej, ale ja Cię naprawdę przepraszam. Jest mi głupio, że trzymałem się z tym idiotą Namjoonem zamiast z Wami. Wybaczysz mi?- przez chwilę patrzyłem w ciemne oczy Taehyunga lecz potem spuściłem wzrok i utkwiłem go w brązowej podłodze, patrząc na mozaiki powstające przez zachodzące słońce.

- Jeongguk- szepnął, podnosząc lekko mój podbródek- już dawno Ci wybaczyłem słońce- dokończył przytulając mnie mocno.- No, a teraz idę do Hoseoka- postanowił a chwilę później zniknął za białym filarem przed salonem.

>°<

- Hoseok?- Tae zajrzał w głąb na codzień wypełnionego barwami oraz radością i pasją pokoju czerwonowłosego.

- To wszystko moja wina- zachlipał i owinął się szczelniej czerwono- czarną kołdrą.

- Hej! Przestań już się o to obwiniać. Powtarzam Ci przecież, że to nie jest Twoja wina. Znajdziemy Yoongiego albo sam do nas wróci, kiedy będzie gotowy.  Daj mu czas słońce- powiedział, kładąc się obok przyjaciela i całując go w czółko.

- Będzie dobrze, tak?

- You will be fine- pociągnął nosem i wtulił się w Taehyunga.

A Jeon siedział na dole i głowił się jak uratować tę dwójkę.
Wiedział, że jeżeli normalny człowiek zobaczy szramy upadłego anioła, po jakimś czasie może zacząć widzieć zjawiska paranormalne, odczuwać uczucia wyższe i bardziej skomplikowane a przede wszystkim nie ma szansy trafić do nieba.

- Yoongi, musimy ich jakoś wydostać z tego bagna, gdzie Ty się podziewasz do cholery- pomyślał.

A Yoongi w tym czasie bawił się w najlepsze, "śpiewając" a raczej wydzierając się na całą dzielnicę do "Perfect" Ed'a Sheeran'a.

>°<

Yoongi pov

- Jimiiiiiiiiiiiiin- jęknąłem przeciągle, opadając zmęczony na kanapę- ćwiczymy ten krok już od 14 a jest prawie 17. DAJ LUDZIOM ŻYĆ! Idę po wodę.- Wstałem z kanapy i na chwiejnych, zmęczonych nogach skierowałem się w stronę kuchni.

Nalewając wody do szklanki przez uchylone okno wpadł jakiś list w szarej kopercie. Teatralnie przewróciłem oczyma, zastanawiając się co tym razem chce mi przekazać wspaniałomyślny Namjoon, jednak zdziwiłem się widząc pierwsze słowa zapisane na kredowym, jasno różowym papierze.

_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_

Witam serdecznie!

Przepraszam, że męczyłam się z tym rozdziałem prawie trzy miesiące...

W dodatku jest krótki i taki jakiś nijaki

Nie mam pomysłu na tego fika dalej, serio

Przepraszam...

Ale i tak pamiętajcie, że MOCNO Was kocham

Jak macie jakiś pomysł na fabułę to give me give me

Wybieracie się na nowy film Bangtanów? Ja raczej idę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wybieracie się na nowy film Bangtanów? Ja raczej idę

I co sądzicie o zapowiedzi "Dynamite" !? To będzie POWERFULL moim zdaniem

I co sądzicie o zapowiedzi "Dynamite" !? To będzie POWERFULL moim zdaniem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
You nothing know || myg & jhs; jjk & kth ✓ [ZAKOŃCZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz