Tanıtım videosu multimedia da mevcuttur :)
Bu bir efsane,
Yaşayan iki Krallık hakkında.
Büyülü iki Krallık...
Güçlü iki Krallık...
Ve daha güçlü olmak isteyen iki Krallık...
Acı çektiren tek bir kişi.
Ve acı çeken yüzlercesi...
Yıllar öncesinden kalan bir hata...
Geri dönüşü olmayan sözler...
Ve güçlü bir lanet...
Sınırın gerisinde kalanlar...
Kaybedilen birçok şey...
Çocuklardan mahrum kalan bir Krallık.
Zeki, cesur, başarılı bir kız...
Sınırın ardındakileri merak eden...
Küçük bir kız kardeşe sahip,
güçlü bir kız kardeşe...
Sınırı aşmak mümkün mü?
Kaçmak?
Özgür olmak?
Peki ya umut?❇❇❇
Efsaneye göre daha hiçbir şeyin var olmadığı zamanlarda iki topluluk huzur içinde yaşarmış. Burası her şeyden uzak, mükemmel bir yaşam alanıymış. Herkes birbirine güvenir, asla ihanet etmezmiş. Ama her daim olduğu gibi aç gözlü Kral diğerine ihanet etmiş. Büyünü var olduğu bu iki toplulukta en iyi büyünün çocuk özütünden elde edildiğini keşfetmiş.
Karşıt Krallığın bütün çocuklarını katletmiş ve sahip olduğu güçle herkese her şeye hükmetmeye başlamış. Bütün kadınlara sahip olup, erkekleri ordusuna katmış. Ve yeni topluluklar için güç toplamış.
Ama Karşıt Krallığın Kraliçesi kaçmayı başarmış ve gizlenmiş. Yılların ardından en güçlü büyüyü o yapmış. Onlardan alınan her şey için Kralın topluluğunun çocuklarını çalmış. Bütün dişilerinin doğurganlıklarını almış. Ve onları sonsuza dek lanetlemiş. Kendi yaşamıyla onları bu topraklara mühürlemiş. Aç gözlü Kralı herkesin önünde acı içinde öldürmüş.İşte orada yaşıyorum. Yıllar yıllar önce yüce Kralımızın kafasının asılı olduğu tepenin gerisinde. Flatrux'da. Burası lanetli bir yer. Ve asla çıkamayacağımız bir sınır. Güçlü büyücüler sayesinde neslimiz hala devam edebiliyor. Her yıl yeni bir Kraliçe seçiliyor ve lanet sadece bir kişi için kaldırılabiliyor. Ama o güç delisi adamın soyunu taşıdığımız sürece hiç birimiz tepenin ardına geçemiyoruz. Bizim dünyamız bu kadar. Bizim dünyamız sadece 7 köy ve 1 saraydan ibaret. Bütün topluluk artık ihanetin nelere sebep olduğunun farkında. Ve öğrendiğimiz bir şey varsa oda güven. Bu topraklarda herkes birbirine güvenir. Yalan hiçbir zaman çözüm değildir. Herkes yapması gerekeni en iyi şekilde yapar. Askerler sınırlarımızı korur. İşçiler yiyeceklerimizi hazırlar. Aileler yeni doğan neslimizden sorumludur. Ve çocuklar... Onlar bizim tek umudumuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçe Arı
AdventureZamanın ötesinde büyünün varlığını sürdürebildiği topraklarda bir lanet ile artık çocukları olamayacağını ve ülkelerinin sınırlarından ileriye gidemeyeceklerini öğrenen topluluk kendi kurallarını koyarak hayatta kalmaya devam ederler. Yıl boyunca s...